Gå til innhold
Arkivverket

Hvem er Anna Stoltenberg?


Anne B Fiskå
 Del

Recommended Posts

Hvem er Anna Stoltenberg gift med Ole Petersen Rødder, Bergen. Anna døde i Bergen 1802.http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=bedo1668&gardpostnr=65645&personpostnr=65645#nedre

mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Anna Stoltenberg gift med Ole Petersen Rødder, Bergen. Anna døde i Bergen

 

Hun er døpt 27.11.1761 i Oslo Domkirke, datter av Ole Pedersen Svindahl og hustru Johanne Isachsdatter. Gift med Ole P. Rødder i Oslo Domkirke 31.10.1780 og død i Bergen 09.01.1802. Anna er min 3xtippoldemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker bare såvidt innom, dette er Anna Stoltenberg Svindal, gift med Ole Petersen Rødder i Vor Frelsers Menighet i Christiania 31.10.1780 (viet i huset etter kgl. bev. av 20.10.1780) - ingen hadde vært gift tidligere. (Han hadde en sønn utenom ekteskap med Gunnild Andersdatter Løve i 1774, gutten døde samme år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker bare såvidt innom, dette er Anna Stoltenberg Svindal, gift med Ole Petersen Rødder i Vor Frelsers Menighet i Christiania 31.10.1780 (viet i huset etter kgl. bev. av 20.10.1780) - ingen hadde vært gift tidligere. (Han hadde en sønn utenom ekteskap med Gunnild Andersdatter Løve i 1774, gutten døde samme år).

 

 

Else kom meg i forkjøpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Dette har en venn av meg lett etter i lang tid, men ikke funnet noe.Jeg anbefalte Digitalarkivet, og sa at jeg kunne hjelpe han med å legge ut spørsmålet der for der er de GODE HJELPERE :rolleyes: Tusen takk til Else og Geir for hjelpen. Så nå har jeg sendt mail til han, at Anna "er funnet"

mvh

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.