Gå til innhold
Arkivverket

Nummer på innlegg


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

For å sleppe å sitere unødig frå innlegg - : Vi var vane i det gamle forumet med å vise til nummeret på innlegget vi svarte på. Det kan vi også gjere her, men nummeret er veldig lite og vanskeleg å sjå, og det følgjer ikkje med inn i "svarmodus". Kan dette endrast på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi ser innleggsnumrene er små. Det er en ferdigdefinert stil på debattforumet som har satt den størrelsen. Jeg skal viderebringe ønsket, men jeg kan ikke love noe. Det er mange arbeidsoppgaver og mye som skal rekkes før utgangen av året - når store deler av kontrakten med Jan Oldervoll går ut.

 

Hvis det er til hjelp: Klikker du på Hurtigsvar så skifter du ikke modus og du ser innlegget og nr rett over innskrivingsboksen.

Hvis du velger Outline-visning kan du bruke Svar-knappen ved de innlegg du skal svare på. Da vil disse komme inn i trestrukturen i forbindelse med det innlegg du svarer på og ikke på bunn. Men selvsagt, hvis du går tilbake til Standard-visning igjen, sorteres innleggene fortløpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nokon som er kjende i slike forum forklare litt om forskjellen på lyseblå svar, mørkeblå svar og hurtigsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lyseblå knappen er for å sitere et innlegg. Den mørkeblå knappen er for å svare på emnet uten å sitere noen. Hurtigsvar er det samme som den mørkeblå knappen men med minde formateringsmuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Er jo fremdeles ikke kommet noen nummer på debattene her inne. Vil det skje noen gang? Jeg ser nummeret oppe i adresselinja, men jeg

skulle ønske vi fikk tilbake nummer foran hver debatt slik det var på gammelforumet. Leser litt på gamle debatter nå, siden jeg ikke

har vært her så lenge på grunn av innloggingsproblemer(kom ikke inn her før for 15 dager siden)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter over til forum for tekniske spørsmål da det er lite vi i Digitalarkivet kan gjøre med dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.