Gå til innhold
Arkivverket

Hvor er nå gamle emner havnet?


roy kåsa
 Del

gamle emner  

2 stemmer

  1. 1. hvor er gamle emner havnet???

    • emnet Tordenstjerne.
      2


Recommended Posts

Hei.

Dette var sannelig ikke enkelt for en som ikke er noen racer på PC. Akk o ve om det hadde vært som det var!!!!!

Søker etter tidligere emner, som nå åpenbart er fjernet i det gamle GODE forumet. Hvordan finner jeg dette igjen???

Søker emnet Tordenstjerne.

 

Mvh Roy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dette var sannelig ikke enkelt for en som ikke er noen racer på PC. Akk o ve om det hadde vært som det var!!!!!

Søker etter tidligere emner, som nå åpenbart er fjernet i det gamle GODE forumet. Hvordan finner jeg dette igjen???

Søker emnet Tordenstjerne.

 

Mvh Roy.

Har du sjekket om det ligger i ARKIVET ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for svar.

En skrev at det gamle forumet ennå lå der , men jeg kommer ikke inn på gamle

emner om jeg skriver mitt eget navn, eller eks Tordenstjerne.

Nå har jeg jo fått Tordenstjerne emnet opp via dette nymotens greiene så

takk så mye for det. Tror neppe jeg blir å se mye her i motsetning til tidligere.

Så mye dilldall at en gammel mann detter ut!!!

 

Roy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy,

Hvis du bruker lenken til Ken, kommer du til den delen av det gamle debattforumet som har blitt konvertert til det nye formatet. Her er det mange debatter som (forhåpentligvis midlertidig) er borte.

Men hvis du bruker lenken i innlegget til Arnfinn http://da2.uib.no/cg...a&debatt=brukar kommer du inn på det "gode gamle" debattforumet. Riktignok er det bare lesetilgang, men all informasjonen og alle debattene ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye dilldall at en gammel mann detter ut!!!

Du er då ikkje SÅ gammal, Roy? Ei gammal kjerring på din alder har ved hjelp av litt prøving og feiling, og råd frå gode vener her - ikkje minst i dette emnet greidd å opparbeide seg eit leveleg forhold til alt det nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hvert som vi blir eldre og slutter å jobbe, er det i disse tider veldig viktig å fortsette med data og å takle nye problemer. Hjernemassen må trimmes, og mister man fotfestet i dataverdenen i godt moden alder, vil det antakelig kunne bli for godt. Stå på alle oldiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo folk på det nye forumet som snart kan konkurrere med Metusalem (nevnt i en annen debatt). Jeg trenger ikke å nevne navn, men det er da faktisk en her som blir 94 i år, men som likevel har "konvertert" til det nye forumet - i fin stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk nok en gang for tipsene. (og trøstende ord!)

Data har faktisk aldri fenget meg i motsetning til andre

på egen alder. Har nok ikke den tålmodigheten som må til.

Når det gjelder å lete i kirkebøker derimot, har jeg en

engels tålmodighet. Merkelig det der!

Nå har jeg jo etter mye banning kommet inn på dette nye,

så får jeg se hvordan det går videre.

Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gamle brukarforumet er også blitt overført til det nye brukernes forum, men det vet du sikkert. Før var ikke det gamle forum søkbart via Google, men det gamle overførte forum er det, ikke temaoverskriftene, men alle ord i innleggene. Søk på Google "tordenstjerne arkivverket" gir deg de temaene du søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker lenken til Ken, kommer du til den delen av det gamle debattforumet som har blitt konvertert til det nye formatet.

Takk for det Trond. Jeg var ikke klar over at det manglet debatter i det "nye" konverterte arkivet. Det er altså snakk om at hele debatter mangler og ikke bare enkelte bilder, vedlegg og lenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.