Gå til innhold
Arkivverket

Feil ved register for vigde i Årdal herred 1920-1969


Solfrid Vestaberg
 Del

Recommended Posts

Hei

 

Jeg får feilmelding når jeg prøver å åpne Register: Borgarleg vigde i Årdal herad 1920-1969 under databaseveljar hos digitalarkivet. Feilmeldingen er: Unhandled Exception: Range check error. Jeg har prøvd flere ganger siden idag tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg får feilmelding når jeg prøver å åpne Register: Borgarleg vigde i Årdal herad 1920-1969 under databaseveljar hos digitalarkivet. Feilmeldingen er: Unhandled Exception: Range check error. Jeg har prøvd flere ganger siden idag tidlig.

 

 

Eg har prøvet fleire gonger sia DA la ut denne basen.... får det samme svaret som deg?

 

Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for meldingen! Det skyldtes en filoverføring som var gått galt. Nå fungerer lenken og databasen.

 

Ikke nøl med å ta kontakt om dere får merkelige feilmeldinger som ikke ser ut til å forsvinne etter en oppdatering/reload av siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.