Gå til innhold
Arkivverket
torgeir karlin

dødsfall

Recommended Posts

torgeir karlin

Hei, jeg søker etter dødsdatoen til Ole Johnsen Kallin og hans kone Britta Marie Nilsdotter Rudstrøm. Hans siste kjente bopel var tverrbakken 13, i Kristiania i 1893.

Ole er født 27.11.1818 og britta er født 3.12.1821, begge i Värmland i Sverige.Håper noen kan hjelpe meg med dette. Har fått mye bra hjelp så langt. Mvh Torgeir Karlin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kathe Røed

Han levde i 1910 også - er skrevet som Ole Kallen, enkemann bosatt Tværbakken 13 i Oslo. Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
erling t endresen

Jeg har sjekka døde under Sagene hvor Tverrgaten tilhørte, samt dødsfallsprotokollen for Oslo, register under bokstaven K frem til 1923 (Ole ville da vært 105 år gammel), men fant ingen Ole Kalin/Kallin/Kallen/Kalen..... men jeg kan ha overett noe selvsagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
erling t endresen

Hei, jeg søker etter dødsdatoen til Ole Johnsen Kallin og hans kone Britta Marie Rudstrøm. Hans siste kjente bopel var tverrbakken 13, i Kristiania i 1893.

Ole er født 27.11.1818 og britta er født 3.12.1821, begge i Värmland i Sverige.Håper noen kan hjelpe meg med dette. Har fått mye bra hjelp så langt. Mvh Torgeir Karlin.

Hva er siste livs-data du har på konen? Når og hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
torgeir karlin

Hva er siste livs-data du har på konen? Når og hvor?

Siste livsdata er fra Okt 1880,da bodde de i Bøeie,Røyken i Buskerud. Kona het Britta Maria Nilsdotter Rudström. Mvh Torgeir Karlin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
torgeir karlin

Takk for god hjelp. søker fortsatt etter når de døde, men kan ikke finne det noen steder.Ser også at et av barna er født i Karling.Har søkt litt på det stedsnavnet på google, men kan ikke finne det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne-Lise Hansen

Du har vel fødselssted (og -datoer) på de to yngste? Anna (Lisa) er født i Karlanda prestegjeld 15/6-1854 da de bodde på Löfstafors: http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/170037-fam-kallin/page__view__findpost__p__1454881 Her har telleren vært litt omtrentlig i sine noteringer, tenker jeg og misforstått svarene.

Her kan du søke etter svenske stedsnavn: http://www2.sofi.se/SOFIU/topo1951/_cdweb/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.