Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfall i Bergen


Recommended Posts

Hei

 

Eg har eit spørsmål om opplysningar i samband med dødsfalla (frå Digitalarkivet - Dødsfall i Bergen 1912-1972):

 

Syneve Ingebretsen, d. 6. mai 1917;

Synnøve Gundersen, Nyhavnsveien 6, d. 5 nov. 1961

 

Finst det opplysningar om dei etterlatte ved desse dødsfalla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syneve Ingebretsen, d. 6. mai 1917; Hun var 62 år og maskinists enke. Hun etterlot seg søsteren Thora Steffensen, Repslagerbakken 6 i Bergen, og "andre søskende i Nordfjord".

 

Synnøve Gundersen, Nyhavnsveien 6, d. 5 nov. 1961. Hun var født 24. desember 1854 i Solvorn, og var kommunearbeiders enke, enke etter Bertel Johan Gundersen, død februar 1937. Hun etterlot seg barna Birgit Bøe og Zetzelau Gundersen, begge i Bergen, mens datteren Ragna Vindenes var død før moren og hadde etterlatt seg en sønn, bosatt på Laksevåg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Takk skal du ha, men eg er nok redd dette var eit blindspor. :)

 

Eg er på jakt etter meir informasjon om Synneve Gundersdotter Nordbotten, født 3. nov. 1875 i Bremanger. Ho vart 6. jul. 1897 gift med fyrbøter Alfred Edvard Ingebrigtsen i KK (Korskirken?), Bergen. Ho er da kalla Synnøve Gundersen. Dei får dottera Alfrida i 1898. I folketeljinga 1900 ligg Alfred på Bergens hospital, før han 8. jun. 1901 dør. I 1910 er ho som Synneve Ingebrigtsen lista i folketeljinga som enkje med eiga forretning for dametøy. Ho har dottera og mora (Gabrielle/Gabrieline) buande. Etter dette har eg ikkje noko på nokon av dei tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1912 var Synnøve Marie Jørgine Ingebrigtsen, født 1875, bosatt i Nygårdsgaten 45, 2. etasje, sammen med datteren Alfrida Gabriella, og moren Gabriella Andersen.

 

Alfrida Gabriella Ingebrigtsen, født 29. mai 1898 i Bergen giftet seg i 1917 med handelsmann Johannes J. Bjørke (1895-1947), og de bosatte seg i Ålvik i Kvam. De fikk to sønner John Rude Bjørke (1918-1976), bosatt Stord, 3 barn og Alfred Rude Bjørke (1922-1968), bosatt i Bergen, fire barn. Alfrida Gabriella Bjørke døde på Stord 18. desember 1963.

 

Synva Ingebrigtsen, maskinists enke, var fadder på sin yngste dattersønn i Ålvik i 1923. Syerske, enkja Synnøve Marie Jørgine Ingebrigtsen, fødd 1875 0311 Kalvåg i Bremanger, døde i Ålvik 8. juni 1946.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig eit interessant "case" på korleis det kan vere vanskeleg å følgje folk på namn i denne tida.

 

Eg har Gabrieline, f. 15. sept. 1835 nemnt under namna:

Gabrieline Gabrielsdotter Sørbotten, 2. aug. 1862

Gabrieline Gabrielsdotter Sørbotten, 1865-79

Gabrielle Gundersen, i Bergen 1900-1910

og til sist no Gabrielle Andersen, i Bergen 1912

 

"Gundersen" er vel at av ho budde hjå dotra som som Gundersdotter har vorten til "Gundersen" i folketeljingane.

"Andersen" er eg usikker på opphavet til. Ho var gift med ein Gunder Andreasson før han døyde i 1876, så det kan hende det er ei samanblanding mellom Andreasen og Andersen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
  • 1 år senere...

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.