Gå til innhold
Arkivverket
Hanne W. Berghagen

finner ikke vielses sted/dato...noen som har et godt tips?

Recommended Posts

Hanne W. Berghagen

Jeg prøver å finne ut hvor mine oldeforeldre Gudrun Jonette Carlsdatter f 15.11.1882- Nannestad og Bernt Andersen Wien f.15.05.1882- Gran på Hadeland giftet seg...finner de ikke i kirkebøker fra noen av hjemstedene deres, vet at de bodde i Oslo fram til ca 1919 og at eldste datter er født på Rikshospitalet i 1911, de to neste barna skal være døpt på Ulleren i 1913 og 1915...nå har jeg lett igjenom alt som er av kirkebøker for Oslo også, men finner de ikke???? :blink: Noen som har et tips eller tre om hva jeg da skal gjøre?

Lurer også på om det er noen som vet hvilken kirke Nordal Bruuns gate i Oslo sogner til? Jeg trodde det var Trefoldighetskirken, men fant ikke det jeg lette etter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kari Aabelvik

Hei!

Nordal Bruunsgate: ulike side: Gamle Aker,like side: Trefoldighet.

Hilsen Kari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kari Aabelvik

Hei!

Ved dåp til datter i 1911,( nr. 452),står det viet Johs. 7/5 1907:

Kildeinformasjon: Oslo fylke, Rikshospitalet, Ministerialbok nr. F 0014 (1909-1912), Fødte og døpte 1911, side 278.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1847&idx_id=1847&uid=ny&idx_side=-285

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050830031009.jpg

Hilsen Kari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hanne W. Berghagen

tusen takk til alle sammen..da fikk jeg fylt igjen noen iriterene hull :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.