Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmelding Bergen 1955/1962 (Trondskog) - vigsel i Bergen


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Lista over dødsfall i Bergen syner dette paret:

 

TRONDSKOG, Anders - fødd 16.1.1878 - døydde 21.6.1955 (pag. 230)

 

TRONDSKOG, Petrine Solvoll - fødd 12.11.1876 - døydde 13.7.1962 (pag. 63)

 

NBNB: Ættenamnet hennar er feilskrive i registeret på Digitalarkivet!

 

Paret ligg gravlagt på Solheim kyrkjegard: http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=2332285

 

Anders er fødd i Hafslo. Petrine KAN vera identisk med denne jenta som i 1910 budde på Auflem i Innvik: http://da.digitalarkivet.no/ft/person/pf01036744001197/

 

Kanskje heitte husmannsplassen Solvoll under Auflem?

 

Er det mogeleg å få greie på:

 

* Yrkestitelen til Anders Trondskog?

 

* Dødsstader for Anders og Petrine?

 

* Stadfesting av opphavet til Petrine?

 

* Ervingane etter båe? (dersom Petrine er rett identifisert og ikkje let etter seg born, er ervingane for meg utan interesse)

 

* Dato og stad for vigsli til Anders og Petrine - rimelegvis i Bergen mellom 1912 og 1925?

 

* År for innflytting til Bergen for båe?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Oline Solvoll var født i Olden 12. november 1876:

 

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Olden i Innvik, Klokkerbok nr. B 2 (1864-1885), Fødte og døpte kvinner 1876, side 62.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11515&idx_id=11515&uid=ny&idx_side=-63

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070509660369.jpg

 

 

Hun står som "telegrafarb. enke" da hun døde. mens mannen var "fhv. stenarbeider" da han døde.

 

Han var flyttet til Bergen fra Hafslo i januar 1917. Petrine kom fra Askøy 8. august 1917. De giftet seg i Årstad 19. desember 1931.

 

Ekteparet hadde ikke livsarvinger, og de satte opp gjensidig testament 26. juli 1946. Petrine satte opp nytt testament 5. oktober 1955 til fordel for Louise Haaheim i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for spennande og nyttige opplysningar.

 

Eg ser at Petrine budde i Kristoffer Jasnsons veg på Landås då ho døydde, so eg reknar med det var der dei båe døydde...(?)

 

Elles har eg vanskar med å tolka Solvoll-namnet. Var Solvoll namnet på plassen under Auflem der Petrine kom ifrå, eller har namnet kanskje samanhang med gardsnamnet Solvoll som finst i Årstad sokn i Bergen? Dette siste spørsmålet kan det vel vera lurt å ta opp i brukarforum for kanskje å fanga interessen hjå fleire...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da han døde var adressen Rebslagergaten 14, da hun døde Kr. Jansonsvei 67A.

 

Navneloven i 1923 krevde at folk skulle ta fast slektsnavn. Det ble nok litt tilfeldig hva man falt ned på. Petrine bodde ikke på Solvoll i Årstad etter at hun kom til Bergen i 1917.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nye kommentarar kring dette problemet. Eg har framleis tru på at Solvoll kan vera eit plassnamn under Auflem og har lagt ut eige tema om dette. Kan henda er det nokon som veit...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Ser at dette er en gammelt innlegg, men jeg svarer likevel. Solvoll er plassenavn på Auflem. Huset står den dag i dag og er i dag fritidshus for etterkommere på bruket.

 

mvh.

 

Kjell Loen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.