Gå til innhold
Arkivverket

(Johanna) Randine Duus marriage

peter sven
 Del

Could someone take a look at marriage entry #5 on page 188 of the 1832-1847 Telemark, Kragero church records. The entry is almost illegible and I am unable to read the groom's name (Berg?) or the date of the marriage to (Johanna) Randine Duus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you Berit and Anne-Mary for you information. You have given me much more than what I asked for which I can now add to my family tree. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you Berit for the additional information. Although my Danish is quite poor I understood most of what was written about him. Now to figure out how to save the photograph of him.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.