Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfall i Årstad (Bergkvam)


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Ingeborg Marie Larsdotter BERGKVAM var fødd i Sogndal 12.4.1878. Ho var sigarfabrikkarbeidar og budde i 1916 på Årstad i Bergen.

 

Eg har frå slekt fått greie på at Ingeborg òg skal vera avlidi i Årstad, ugift, men eg finn ho ikkje korkje i Årstad eller i Bergen.

 

Er det mogeleg å finna ho att på eit registerkort?

 

Eg treng dato og stad for dødsfallet hennar?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bodde i Scheies hus i Solheimsgaten i 1922, men hun står ikke i adresseboken for 1924/25.

 

Jeg har sjekket folkeregisterets kort for gift, utflyttede og døde i aktuell periode, alle uten resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for freistnadane for å finna løysingi på dette problemet. Kan det tenkjast at ho vart sjuk og flytte på ein eller annan institusjon?

 

Eller kan ho i samband med namnelovi frå 1923 ha teke eit anna og nytt namn?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rimeligste ville være at hun skiftet navn. Navneloven trådte i kraft i 1923, og hun skulle da i prinsippet velge seg et fast slektsnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eg vil gjerne få henta fram att dette problemet som framleis står uløyst!

 

Me veit at Ingeborg Marie Larsdotter Bergkvam, fødd 12.4.1878, døydde i Bergen etter 1922, men finn ho ikkje under ættenamnet Bergkvam.  Om ho har skift namn etter 1923, ser eg berre to sannsynlege namn:

 

* KILDEDAL

 

* LARSEN

 

Eg ser det er berre ei aktuell Ingeborg Marie Larsen som døydde i Bergen mellom 1922 og 1972 (som eg ikkje har identifisert), nemleg:

 

* Dødsfall 21.10.1935  pag. 238

 

Kan det vera ho me leiter etter?

 

Eg takkar igjen so mykje for hjelpi med dette problemet!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for ei løysing på dette problemet!  Då har eg Bergkvam-huslyden heilt komplett!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.