Gå til innhold
Arkivverket
Harald L. Bakke

Vigde i kautokeino 1863

Recommended Posts

Harald L. Bakke

Eg treng hjelp til å tyde deler av forlovarane sine namn : Joseph Salomonsen ..... (Kautokeino) og Nils Johnsen ..... ( er det Somby ?)

 

Eg treng og hjelp til å tyde det som står i kommentarfeltet bakerst.

 

 

Brudepar nr. 3 1863 : Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6767&idx_id=6767&uid=ny&idx_side=-104

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunnar Sigdestad

Eg treng hjelp til å tyde deler av forlovarane sine namn : Joseph Salomonsen ..... (Kautokeino) og Nils Johnsen ..... ( er det Somby ?)

 

Eg treng og hjelp til å tyde det som står i kommentarfeltet bakerst.

 

 

Brudepar nr. 3 1863 : Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6767&idx_id=6767&uid=ny&idx_side=-104

 

 

Hei Harald!

 

Eg les det som Joseph Salamonsen Nikkilæ (Koutikeino) og Nils Johnsen Somby (K[ou]t[o]keino), begge med påholden penn.

 

 

Brudgommen forevist Attest af 2/2-63 fra B. Fr. Cajanus[?], Præst i Enantekis[?], at Intet er til Hinder for hans Ægteskab. Bruden forevist Attest fra [........] af 5/4-63 at Intet er til Hinder for Ægteskab. Brudgommen fremlagt Skiftebrev af 30/12-59.

 

PS. Du trur vel ikkje at brudgomen her er den same som er faren til dåpsbarnet i det andre innlegget? Han er fødd i 1846, og er berre 13 år i 1859 når dette skiftebrevet er utskrive! (Berre tenking frå mi side...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Hei Gunnar.

 

Eg og stussa over alderen som er oppgjedd på faren i det andre innlegget.

Det er nok enten presten som har skrive feil eller fått oppgjedd feil alder på faren til dåpsbarnet. Eg veit at det er rette paret det her gjeld.

Johan Henrik Olofsen er f. i Songamuotka, Finland 29.10.1836

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Hei igjen Gunnar.

 

Eg gløymdee reint å takke deg for tydehjelpa så det er herved gjort! :)

 

Når det gjeld alderen på foreldra til dåpsbarnet i forrige innlegg er også alderen til mora feil i kyrkjeboka, ho er fødd 1852!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunnar Sigdestad

Hei Gunnar.

 

Eg og stussa over alderen som er oppgjedd på faren i det andre innlegget.

Det er nok enten presten som har skrive feil eller fått oppgjedd feil alder på faren til dåpsbarnet. Eg veit at det er rette paret det her gjeld.

Johan Henrik Olofsen er f. i Songamuotka, Finland 29.10.1836

 

 

Eg googla og fann Enontekis i finsk Lappland...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Eg googla og fann Enontekis i finsk Lappland...

 

Ja det stemmer det.

 

Johan Henrik (Juha Heikki på finsk) er kona sin tippoldefar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunnar Sigdestad

Ja det stemmer det.

 

Johan Henrik (Juha Heikki på finsk) er kona sin tippoldefar.

 

 

Eg trur no at kommentaren om skiftebrevet gjeld brudgomen under... elles hadde jo Johan vore skriven som enkjemann...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Eg trur no at kommentaren om skiftebrevet gjeld brudgomen under... elles hadde jo Johan vore skriven som enkjemann...

 

Det var brura som var enkje så det var vel ho som skulle ha framlagt skiftebrev. Kansje presten har skrive feil her og ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

×

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.