Gå til innhold
Arkivverket

Vigde i kautokeino 1863


Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg treng hjelp til å tyde deler av forlovarane sine namn : Joseph Salomonsen ..... (Kautokeino) og Nils Johnsen ..... ( er det Somby ?)

 

Eg treng og hjelp til å tyde det som står i kommentarfeltet bakerst.

 

 

Brudepar nr. 3 1863 : Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6767&idx_id=6767&uid=ny&idx_side=-104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg treng hjelp til å tyde deler av forlovarane sine namn : Joseph Salomonsen ..... (Kautokeino) og Nils Johnsen ..... ( er det Somby ?)

 

Eg treng og hjelp til å tyde det som står i kommentarfeltet bakerst.

 

 

Brudepar nr. 3 1863 : Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6767&idx_id=6767&uid=ny&idx_side=-104

 

 

Hei Harald!

 

Eg les det som Joseph Salamonsen Nikkilæ (Koutikeino) og Nils Johnsen Somby (K[ou]t[o]keino), begge med påholden penn.

 

 

Brudgommen forevist Attest af 2/2-63 fra B. Fr. Cajanus[?], Præst i Enantekis[?], at Intet er til Hinder for hans Ægteskab. Bruden forevist Attest fra [........] af 5/4-63 at Intet er til Hinder for Ægteskab. Brudgommen fremlagt Skiftebrev af 30/12-59.

 

PS. Du trur vel ikkje at brudgomen her er den same som er faren til dåpsbarnet i det andre innlegget? Han er fødd i 1846, og er berre 13 år i 1859 når dette skiftebrevet er utskrive! (Berre tenking frå mi side...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gunnar.

 

Eg og stussa over alderen som er oppgjedd på faren i det andre innlegget.

Det er nok enten presten som har skrive feil eller fått oppgjedd feil alder på faren til dåpsbarnet. Eg veit at det er rette paret det her gjeld.

Johan Henrik Olofsen er f. i Songamuotka, Finland 29.10.1836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Gunnar.

 

Eg gløymdee reint å takke deg for tydehjelpa så det er herved gjort! :)

 

Når det gjeld alderen på foreldra til dåpsbarnet i forrige innlegg er også alderen til mora feil i kyrkjeboka, ho er fødd 1852!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gunnar.

 

Eg og stussa over alderen som er oppgjedd på faren i det andre innlegget.

Det er nok enten presten som har skrive feil eller fått oppgjedd feil alder på faren til dåpsbarnet. Eg veit at det er rette paret det her gjeld.

Johan Henrik Olofsen er f. i Songamuotka, Finland 29.10.1836

 

 

Eg googla og fann Enontekis i finsk Lappland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg googla og fann Enontekis i finsk Lappland...

 

Ja det stemmer det.

 

Johan Henrik (Juha Heikki på finsk) er kona sin tippoldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer det.

 

Johan Henrik (Juha Heikki på finsk) er kona sin tippoldefar.

 

 

Eg trur no at kommentaren om skiftebrevet gjeld brudgomen under... elles hadde jo Johan vore skriven som enkjemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur no at kommentaren om skiftebrevet gjeld brudgomen under... elles hadde jo Johan vore skriven som enkjemann...

 

Det var brura som var enkje så det var vel ho som skulle ha framlagt skiftebrev. Kansje presten har skrive feil her og ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.