Gå til innhold
Arkivverket

Oppslag i bygdeboki for Hyllestad - garden Dale ytre?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Er det nokon som sit med bygdebøkene for Hyllestad og som kan hjelpa meg med eit oppslag?

 

Det gjeld garden Dale ytre:

 

Anfind Johannesson Teigen, fødd i Årdal 13.6.1850, gifte seg i Hafslo 3.6.1871 med Anna Rolandsdotter Urnes, fødd i Hafslo 2.11.1836. Dei var i mange år busette på Kaupanger i Sogndal, men flytte i 1915 til Dale ytre i Hyllestad der Anna døydde som kårkone 24.3.1920.

 

Spørsmål:

 

* Dato og stad for dødsfallet til Anfind?

 

Anfind og Anna fekk to born, sonen Roland utvandra frå Sogndal til Amerika, medan dotteri var:

 

Johanna Anfindsdotter Teigen, fødd i Hafslo 6.12.1875, gifte seg i Bergen 3.11.1905 med Ole Knutson Hatleberg, fødd i Borgund, Lærdal 17.9.1877. Johanna og Knut var ei tid plassfolk på Hatlebakk under Kaupanger i Sogndal, men flytte òg i 1915 til Hyllestad. Eg forstår det slik at dei vart gardbrukarar på Dale ytre og døydde der, Johanna i 1958 og Ole i 1961. Tre born var fødde i Sogndal: Anna, Audun og Konrad.

 

Spørsmål:

 

* Stadfesting av yrke og bustad i Hyllestad - gardbrukarar Dale ytre?

 

* Stadfesting av dødsår - eventuelle datoar og stader for dødsfalli?

 

* Talet på born fødde ETTER dei tre i Sogndal?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som eg fann i Hyllestad Bygdebok, Soga om folket, utgitt av Hyllestad kommune 1993 bind 2 av Inger Kellmer og Finn Borgen Førsund.

 

Dale Ytre i Hyllestad, bnr.2 :

 

Ole Knutson Hatleberg. gbr. 1917 - 44, f.1877, d.1961. Gift med Johanne Anfinnsdotter Teigen, f.1875, d.1958. Dei kom hit frå Borgund i Sogn i 1917.

 

Barn: 1. Anna f.1908 i Sogndal, d.1918.

2 Audun f.1911 på Ytre Dale (kan det vera rett ? mitt spørsmål). Han overtok garden etter foreldrene og var gbr. 1944 - 1979. Gift 1943 m. Olga P. Akse, f.1913. Fekk fire born, tre søner og ei dotter.

3. Konrad f.1913 til bruk nr. 3 (utskilt frå bnr.2 i 1889), eigar av bnr.3 frå 1948. Gift 1943 i Bergen med Aslaug A. Dale, f.1921. Tre born, to døtre og ein son.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.