Gå til innhold
Arkivverket

Aslak Knutson frå Røen i Vestre Slidre (1853-1928) - utvandra til Amerika i 1867 eller 1869 eller 1870?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

FT1865 for plassen Vælen under garden Røen i Vetre Slidre syner denne huslyden:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Knud Gundersen, Husfader, g, Husmand med Jord, 1816 vestre Slidre

 

Marit Aslaksdatter, hans Kone, g, 1819 vestre Slidre

 

Gunder Knudsen, deres Søn, ug, Arbeider 1844 vestre Slidre

 

Aslak Knudsen, deres Søn, ug, 1853 vestre Slidre

 

Knud Knudsen, deres Søn, ug, 1858 vestre Slidre

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg er på leiting etter utvandringsåret til sonen Aslak, men finn han ikkje, korkje i passasjerlistene over Christiania eller i kyrkjebøkene for Vestre Slidre.

 

FT1900 syner utvandringsår 1869

 

FT1910 syner utvandringsår 1867

 

FT1920 syner utvandringsår 1870

 

Kanskje utvandringsåret kjem fram i bygdeboki for Vestre Slidre?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdeboka for Vestre Slidre er ganske tynn. Der heter det bare at Knut Gunnarsen Væla og hans bror Ole Gunnarsen Klemma (en annen plass under Søre RØN) reiste fra plassene sine omlag 1875, og at bygdebokforfatteren ikke har funnet dem i kirkebøkene fro Slidre senere, så det er trolig de har reist fra bygda - uvisst hvor.

 

Mvh

Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Harald for kjapt om enn skuffande svar... Eg sat med eit liknande inntrykk av bygdeboki for Vestre Slidre då eg såg boki kort etter utgjevingi for mange år sidan. Eg hadde tenkt å kjøpa ho, men gjorde det ikkje...

 

Eg har på ny leitt i passasjerlistene over Christiania, men frsmleis utan resultat... Eg såg forresten utvandringi til eldste sonen Gunder i kyrkjeboki, trur det var i 1866 eller 1867, men han reiste åleine...

 

Kanskje dukker resten av huslyden opp i ein passasjerliste frå Quebec?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for kjempefine opplysningar! Eg tenkte ikkje på at dei kunne vera farne over Bergen...

 

Problemet er løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.