Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfall og Dødsmeldingar i Husøy sokn, Solund kring 1900?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter følgjsnde dødsdatoar frå Husøy sokn i Solund og ønskjer oppgjeve yrkestitel og dato og stad for dødsfalli:

 

* Kari Jacobsdotter Gjønnevaag, døydde i 1901

 

* Nils Olson Husøen, døydde i 1903

 

* Ingeborg Larsdotter Husøen, døydde i 1906

 

Eg ønskjer òg dødsmeldingane etter ovannemnde Nils og Ingeborg med oversyn over ervingane deira.

 

Likeins er eg interessert i dødsmeldingane etter foreldri til Nils Olson Husøen over for å få oversyn over ervingane deira:

 

* Ole Andersson Husøen, døydde 1.7.1895

 

* Mari Olsdotter Husøen, døydde 16.1.1898

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkerbok for Husøy sokn viser:

 

Kaark. Kari Jakobsdr, født på Indrevær 1807, død 24. oktober 1901 Nordre Hjønevaag.

 

Husmand, gift Nils Olson Husøen, født 1845, død 1. juni 1903 ved drukning. Ikke gravlagt eller jordfestet.

 

Enke Ingeborg Larsdotter Husø, født Nautø 1844, død 12. juni 1909 Husø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for dei manglande dødsdatoane.

 

Det er uklårt om Nils og Ingeborg fekk born, og likeins hadde Nils ei søster Anna Olsdotter, som er forsvunni. Dette kan verta oppklart gjennom dødsmeldingane, som eg vonar finst...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Olsen Husøen, død 1. juni 1903: "Ingen børn. Enke. Oprettet test. tgl. 25/4 1900."

 

Ole Andersen Husøen, død 1. juli 1895: "Myndige Børn. Intet til arv."

 

Mari Olsdatter Husøen, død 16. januar 1898: "Myndige Børn til stede. Intet til arv."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nyttige og avklarande opplysningar! Eg tolkar dødsmeldingi etter Mari frå 1898 slik at båe borni hennar var ilive og tilstades. Dette tyder at Anna Olsdotter òg var tilstades på den tidi. Då er det underleg at ho ikkje er å sjå i F1900 eller F1910...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode opplysningar (også for min del).

 

Eg har heller ikkje klart å spore opp Anne Olsdtr. i FT1900 / 1910. Ho levde ved FT1865, men eg kan ikkje huske om BB for Solund nemner noko om FT1875 (kanskje finnes ho der)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.