Gå til innhold
Arkivverket

Jenny Alida Hartvigsdotter Stavem, f. Nærøy 1887, utvandra frå Sortland kring 1903?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Frå Amerika får eg opplyst at Jenny Alida Hartvigsdotter Stavem var fødd i Nærøy i Nord-Trøndelag 9.9.1887, men skal vera oppvaksi på Troneset i Sortland.

 

Det vert påstått frå Amerika at Jenny utvandra til Amerika i ein alder av 16 år, men eg finn ikkje noki slik utvandring! Er eg blind?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være denne?

 

New York Passenger Arrival Lists (Ellis Island), 1892-1924 for Jenny Stavem

 

Given Name: Jenny

Surname: Stavem

Last Place of Residence: Sigerfjord

Date of Arrival: 22 Aug 1904

Age at Arrival: 17y

Ethnicity: Norwegian, Scand.

Port of Departure: Kristiania, Norway

Port of Arrival: New York

Gender: Female

Marital Status: S

US Citizen:

Ship of Travel: Oscar II

 

Reisemål Minnesota. Ser ut som hun reiser sammen med en Marie Stavem, 16 år.

 

Utflytting fra Sortland

Kildeinformasjon: Nordland fylke, Sortland i Sortland, Ministerialbok nr. 895A07 (1894-1914), Utflyttede 1904-1905, side 200.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3138&idx_id=3138&uid=ny&idx_side=-198

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20051024011187.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars J. for kjapt og godt svar! Du har nok funne den rette jenta, og problemet er løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny, den eldste dattera til Hartvig Stavem og Alette Matiasdtr, blei faktisk født i Nærøy, som var mora sin heimplass, men foreldrene flytta nordover til Sigerfjord i Sortland kort etter at jenta var døpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Johan og Arne for spennande tilleggsopplysningar om Jenny Stavem!

 

Eg reknar med at du Johan veit at Jenny var gift to gonger i Amerika, første mannen Oscar Lockert var òg frå Sortland... Oscar hadde yrket "bilførar" alt i 1910!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det andre ekteskapet er ukjent for meg - ennå, men jeg skal begynne å arbeide med Sigerfjord-området etter ferien, og da skal jeg grave litt mer om disse personene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Johan,

 

Kanskje det kan vera til litt hjelp for deg å sjå kva eg har samla om denne huslyden )saksa frå gnr. 168, Bjørnetun):

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

7. Peder Pederson, f. {i Hafslo} 7.9.1873,

Peter P. Bjornton utvandra til Amerika i 1899 og gifte seg første gongen i Minneapolis, Minn. 8.4.1903 med Andrea, kjend som Annie Thompson. Ho var f. i Buffalo Co., Wis. 22.12.1881, men d. i Minneapolis, Minn. alt 7.8.1908. Peter gifte seg so 14.12.1912 att i Minneapolis, Minn. med enkja Jenny Alida Hartvigsdotter f. Stavem, opphavleg frå Troneset i Sortland, i Amerika kjend som Jenny Stevens. Ho var dotter av notmann og husmann Hartvig Wilhelm Knutson Stavem på Troneset, opphavleg frå Sigerfjord i Sortland, men med ætt frå Stavem i Lesja, og kona Alette Marie Mathiasdotter frå Kongensø i Nærøy og f. i Nærøy, Nord-Trøndelag 9.9.1887, men utvandra til Amerika i 1904. Jenny gifte seg første gongen i Minneapolis, Minn. 1.3.1909 med Oskar Olufson Lockert frå Neset i Sortland, i Amerika kjend som Oskar O. Lockert. Han var son av snikkar Oluf Konrad Oveson Lockert på Neset, opphavleg frå Sigerfjord i Sortland, og kona Johanna Jørgine Caspersdotter frå Evenesmark under Lundene i Ofoten (Evenes) og f. i Sortland 2.7.1885, men utvandra til Amerika i 1905. Oskar var bilførar (“automobile driver”), og han og Jenny budde i Minneapolis, Hennepin Co., Minn. der Oskar d. 16.11.1910. Peter Bjornton var møbelsnikkar ("cabinet maker") og budde først i Minneapolis, Hennepin Co., Minn. og sidan i St. Louis Park, Hennepin Co., Minn., men han og Jenny vart skilde kring 1931. Peter flytte på same tid til Eau Claire, Eau Claire Co., Wis., men d. i Durand, Wis. 1.6.1962. Jenny Bjornton vart buande i St. Louis Park, Hennepin Co., Minn. til ho i 1949 flytte til Los Angeles, Los Angeles Co., Cal., og der d. ho 12.12.1959. Peter fekk fire born, to frå kvart av ekteskapi sine; dessutan hadde andre kona Jenny ei dotter frå første ekteskapet sitt:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Yngste dotteri til Jenny lever framleids (93) og likeins svigerdotteri (95). Særleg dotteri var kunnskapsrik då eg samla opplysningar om denne ætti for 15(?) år sidan.

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningene! Forøvrig: Troneset er en "bydel" i Sigerfjord, og ikke en egen matrikkelgård. Det er nok mest korrekt å bruke Sigerfjord i Sortland, evt. Trones i Sigerfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.