Gå til innhold
Arkivverket

Albert og Anna Haugberget på Geithus i Modum - opplysningar om dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Anna Olsdotter Valaker, fødd i Hafslo 31.7.1901, flytte i ung alder til Geithus i Modum og gifte seg med Albert Theodorson Haugberget, fødd på plassen Haugberget under By i Sigdal 30.9.1900. Det er diverre lite slekti i Sogn veit om dette parfolket! Anna arbeidde som kokke på ein gamleheim på Geithus. Yrket hans er ukjent. Dei fekk ikkje born i lag og skal vera avlidne og gravlagde på Geithus.

 

Anna hadde ei dotter frå før med namn Orlaug, men ingen veit noko som helst om lagnaden hennar!

 

Er det nokon med lokal kunnskap på Modum som kan hjelpa meg finna ut:

 

* Dato og stad for vigsli til Anna og Albert?

 

* Kva yrke hadde Albert Haugberget?

 

* Nøyaktig bustad for Anna og Albert på Geithus?

 

* Dato og stad for dødsfallet hans?

 

* Dato og stad for dødsfallet hennar?

 

* Opplysningar om dotter hennar, den ukjende Orlaug?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Gunn for interessant innlegg. Eg hadde ikkje vore inne på 1910-teljingi for denne huslyden...

 

Derimot har eg sjekka ut gravferdsregisteret til DIS-Noreg, men eg finn ikkje nokon gravlagde i Modum kommune! Truleg er dette eit område som står att å registrera...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna hadde ei dotter frå før med namn Orlaug, men ingen veit noko som helst om lagnaden hennar!

 

Når ble denne datteren født?

 

Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig en henvendelse til Modum historielag, kan hjelpe deg med opplysninger om denne familien. Det finnes en rekke kirkebøker for området, men det er ganske tidkrevende å lete gjennom disse bøkene.

 

Legger ved en lenke til Historielaget med håp om at du kan få hjelp her.

http://www.modum.historielag.org/

 

Jeg har heller ikke funnet disse folkene registrert på Dis gravminner.

Det kan jo tenkes at det lever folk som kjenner denne familien, såpass nær i tid dette.

 

Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe, Gunn og Jon for interessante og spennande innlegg, til Jon ogso takk for direkte melding, som eg vil svara direkte på! Det ser ut til at problemet går mot løysing...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.