Gå til innhold
Arkivverket

Fredrik Olsen (Solvorn), fødd Hafslo 1896 - utvandra 1916 - døydde Seattle, WA 1958 - biografi?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Fredrik Olsen (Solvorn), son av Ole Larsson og Johanna Monsdotter, var fødd i Hafslo 21.12.1896 og utvandra til Amerika i 1916. Reisemålet hans var Minneapolis, Minn.

 

Fredrik let etter seg foreldre og åtte yngre søsken i Sogn, men Fredrik forsvann, og heime høyrde dei aldri meir gjete han!

 

No har eg oppdaga Fredrik i WW2 draft records frå 1942. Då budde han i Seattle, WA og livnærte seg som jarnbanearbeidar (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=1002&iid=32195_520306998_0118-00057&fn=Fredrik&ln=Olsen&st=r&ssrc=&pid=10664724). Vidare finn eg hjå FamilySearch at han døydde i Seattle, WA 20.8.1958. Då er namnet skrive Frederick Olsen. Ingen av dokumenti oppgjev sivilstatus eller namn på noki kone...

 

Eg har leitt etter Fredrik både i FT1920 og i FT1930, men utan resultat so langt.

 

Eg ville setja svært stor pris på eventuelle opplysningar om kva Fredrik gjorde mellom 1916 og 1942 og kvar han budde....

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kandidat i Wisconsin: Navn, alder, yrke og immigrasjonsår stemmer. Han er da ugift.

 

United States Census, 1930 for Fredrik Olson

 

Event Place: Bay City, Pierce, Wisconsin

Gender: Male

Age: 33

Marital Status: Single

Race: White

Birthplace: Norway

Estimated Birth Year: 1897

Immigration Year: 1916

Relationship to Head of Household: Rail Road Worker

Father's Birthplace: Norway

Mother's Birthplace: Norway

Enumeration District Number: 1

Family Number: 74

Sheet Number and Letter: 3B

Line Number: 90

NARA Publication: T626, roll 2604

Film Number: 2342338

Digital Folder Number: 4547572

Image Number: 00271

Household Gender Age

Patrick Cloherty M 43

Knut Knutson M 53

John Breen M 54

John J Milanoski M 25

Roy Bargar M 50

James Gilliland M 50

George Hall M 48

Joseph Sullivan M 47

Fredrik Olson M 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars J. for kjempefin opplysning! Eg trtur dette må vera den rette Fredrik. I mellomtidi har han òg dukka opp i Draft record frå WW1 i Goodhue Co., MN (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=6482&iid=MN-1675468-0280&fn=Frederick&ln=Olson&st=r&ssrc=&pid=28768693), og truleg er det han som i januar 1920 var skogsarbeidar i Koochiching Co., MN (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=6061&iid=4312190-00122&fn=Fred&ln=Olson&st=d&ssrc=&pid=47441004).

 

So nettet tek til å snøra seg kring lagnaden til Fredrik. Det einaste me ikkje veit noko sikkert om, er om han vart gift og hadde familie...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.