Gå til innhold
Arkivverket
Hanne M M Ørsleie

Havn Slekt

Recommended Posts

Hanne M M Ørsleie

Søker etter forfedre til Reidun Eggen Havn, hun er født 19 aug i 1926. Hun er født og døpt i Stor- Elvdal i Hedemark. I følge hennes dåpsattest het hennes foreldre Harald Eggen og Kjellaug Havn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne J. Engmo

Ser at ved Reiduns dåp,står moren oppført som f. i 1901,og som fadder er der en Helmer Havn som en av fadderne. Da lurer jeg på om denne Anton Eriksen Havn kan være Kjellaugs far http://da.digitalarkivet.no/ft/person/pf01036414001717/

Endret av Anne J. Engmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne J. Engmo

Litt mer usikker på denne Harald Eggen fra folketellinga 1900 http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=f00430&gardpostnr=281&personpostnr=1831&merk=1831#ovre

syns det er for mye avvik i forhold til fødselsåret som står oppgitt ved Reiduns dåp,nemlig 1892. Får prøve å se om der finnes bedre kandidater i 1910 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tore S. Falch

Det ble spurt etter denne familien tidligere iår i det gamle brukerforumet - se tema nr. 84535.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ola Klefsås

Jeg har en bra oversikt her, tror jeg,  over Reiduns opphav. Det er ei "råutskrift" fra Brother's Keeper.  "Til gjengjeld" skulle jeg gjerne ha hatt Reiduns videre liv, ektemann/samboer, barn når født, når død osv. Dette er i forbindelse med utgivelse av ny bygdebok for storelvdal, som vi gjerne vil gjøre så fullstendig som mulig. Svar kan sendes på e-post til olakaa krøll online.no.

Reidun Havn.RTF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hanne M M Ørsleie

Da er all informasjon gitt videre til etterkommer av Reidun. Tusen hjertelig takk for all hjelp. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive