Gå til innhold
Arkivverket

Anna Marie Sarina Monsdotter Johannessen eller Palm, tidlegare omstreifarkone med 17 born - dødsfallet hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Anna Marie Serine Monsdotter, til dagleg kjend som Maria Monsdotter, var fødd på Rekdal i Vestnes 22.11.1848 og gifte seg i Årdal i Sogn 11.3.1873 med Johan Fredrik Johannesson Palm frå Støleggen i Oppdal, fødd i Granneggen, Ångermannlands län i Sverige 30.10.1847. Johan Fredrik Palm var urmakar, og paret streifa i mange år for det meste i Sogn og nordover til Sunnmøre, men ein gong i 1890-åri etter å ha sett til verdi 17 born, skal Maria ha sagt ifrå at ho ikkje lenger ville streifa ikring, og paret busette seg i Bergen, først i Absalon Beyers gate (jmf. Ft1900) og sidan på Gyldenpris på Laksevåg.

 

Me veit at Maria levde i 1921, men då Johan Fredrik Palm døydde i Bergen 17.10.1939, var han enkjemann.

 

Er det mogeleg å lokalisera dødsfallet til Anna Marie Serine Monsdotter Palm eller Johannessen??

 

Eg takkar so mykje å førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et skudd i blinde, men kan hun være identisk med denne:

 

Døde i Bergen 1912-1972

Lp.nr. Etternamn Førenamn Død dato Død år

 

30949 51 Palen Marie Jan 09 1937

 

 

Jeg finner ikke andre med etternavnet Palen, og ser for meg at det lett kan være en feiltyding av Palm. Dessverre får jeg ikke tak i denne blant det scannede materialet

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Erling for spennande innlegg! Det kan so absolutt vera ho, og eg vil freista eit spørsmål i Arkivforum! So får me sjå...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein ny stor takk til Erling for innlegget frå i aftes! Eg har fått svar frå Arkivforum, og det var "full klaff"!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars

 

Så spennende at du fikk stadfestet hennes dødsdato. Alltid kjekt med alt man får på plass ^^

 

Ha en fin sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.