Gå til innhold
Arkivverket

Dødsfall Bergen 1969(?) (Oroszko)


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Antoni Oroszko, fødd i Grabów, Polen 15.3.1883, døydde i Bergen 3.4.1945 - dødsmeldingi (registeret) har namnet skrive Orosyko - pag. 249

 

Antoni var gift (St. Paul kyrkje 5.1.1917) med

 

Anna Jensdotter Kroken, fødd i Hafslo 19.10.1883. Ho skal vera avlidi i Bergen hausten 1969(?), men eg finn ho ikkje!

 

* KAN ho ha vore attgift? Er det i so fall mogeleg å finna detaljar om dette?

 

* Er det mogeleg å finna dato og stad for dødsfallet hennar?

 

* Yrkestitel?

 

* Oversyn over ervingane hennar?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mannen døde i 1945 var han kafevert. Han etterlot seg enke Anna og tre barn:

Paul Oroszko, Oslo

Anton O., Nygårdsgaten 23

Borghild O., Nygårdsgt. 23

 

Jeg finner ikke etternavnet nevnt i Bergen i adressebøker eller andre registre etter 1945. Jeg finner ikke noe gravminne eller lignende heller. Har de byttet etternavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt om enn skuffande svar! Eg kjenner ikkje til namneskifte hjå mori. Eldste sonen nytta Oroszko, dotteri veit eg ikkje, men yngste sonen skreiv Breivi. Hjelper dette?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei!!

 

Fant innlegget ditt da jeg søkte litt på nett i kveld. Gøy!

Er veldig interessert i hva du evt har funnet ut om Antoni og Anna!

 

Mvh,

Anna

Endret av Anna Oroszko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist dette spørsmålet var oppe har vi fått navneregistrene til Bergen folkeregister. Der ser vi at familien byttet navn til Breivi, at Paul Oroszko flyttet til Østre Toten i 1942, og til Aker i 1943, mens Anton Breivi flyttet til Oslo 15. november 1952.

 

Men Anna Breivi finner jeg ikke død i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk tll Anna og Yngve for nye interessante innlegg!

 

Til Anna: Eg har sendt deg ei personleg melding som eg vonar du vil svara på!

 

Til Yngve:  I tillegg til Paul og Anton skal Antoni og Anna Oroszko òg ha hatt ei dotter med namn Borghild, som  1955 budde i Oslo.  Eg reknar med ogso ho må vera fødd i Bergen ein gong på 1920-talet og lurer på om du kan finna ein nøyaktig fødselsdato på ho?

 

 

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge "Studentene fra 1942" ble apotek-tekniker Borghild Therese Oroszko født 06.07.1924 i Bergen og gift 1957 med provisor Arne Eriksen, Asker, født 16.05.1923 i Aker. Sønn av Materialforvalter Anders Henrik Eriksen (1889-) og Ragna Kristiansen (1890-1965).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for spennande og interessant innlegg!

 

Det står ikkje i dødsannonsa KVAR Anna Oroszko døydde, men me lyt vel gå ut ifrå at det var i Oslo eller i alle fallø nær Oslo!?

 

Kven er so dotteri Borghild?  Dødsannonsa seier ho var gift med ein ARNE, og ho må ha vore fødd etter 1922!

 

Eg har søkt litt i lista frå 2001 og finn:

 

* Borghild Eriksen, fødd 6.7.1924 og Arne Eriksen, mann, fødd 16.5.1923, busette Vettre i Asker

 

Er det desse?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So sanneleg!  Medan eg satt og leitte i 2001-lista, er Sven kommen med ei spennande tilleggsopplysning!  Eg har med andre ord finne den rette Borghild!

 

Hjarteleg takk, Sven; du er berre heilt fantastisk!

 

Let det seg gjera finna ein nøyaktog dato og stad for vigsli deira i 1957?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.