Gå til innhold
Arkivverket

Hans Gjertsen Krohn f.1834 til Iowa


Erik Døving
 Del

Recommended Posts

Ein mann som skreiv seg for Hans Gjertsen Krohn (f. 31.mars 1834) utvandra omkring 1860 frå Norge til Iowa. I følge mine opplysningar kom han frå ein gard "nær Bergen". I USA var han gift to gongar, først med Herborg Tveit (Tvedt), deretter med Anna Sandvig (Sandvik), begge frå Kvinnherrad. Desse to kvinnene er lett å spore i Kvinnherrad, men eg finn ikkje spor av Hans G. Krohn.

 

Ein Hans Jens Krohn (son av Hans Krohn) vart fødd i Bergen i mai 1834.

 

Eg finn to Krohn-familiar med gard i Fana:

 

1) Gerhard Krohn f.1804 (som kan bli til "Gjert" og "Gjertsen"), son av Wollert Danchertsen Krohn (1765–1834)og halvbror til den kjente Michael Krohn. Men han vart gift i 1840 og fekk eit barn som døde tidleg.

 

2) Johan Herman Krohn (f.1779) og kona Henninge Margrethe (f.1785), men ho var vel for gamal til å få barn i 1834.

 

Kan nokon hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Gjertson Krohn, eller Kro som han skreiv seg i Herøysund, Kvinnherad, var fødd Sandvik, utvandra i 1870 med 5 born 2 var hans, 3 var frå konas tidlegare ekteskap. Vart gift på nytt i USA med Anna Samsonsdtr. Sandvik. Det er vel ikkje denne Krohn du søkjer. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein mann som skreiv seg for Hans Gjertsen Krohn (f. 31.mars 1834) utvandra omkring 1860 frå Norge til Iowa. I følge mine opplysningar kom han frå ein gard "nær Bergen". I USA var han gift to gongar, først med Herborg Tveit (Tvedt), deretter med Anna Sandvig (Sandvik), begge frå Kvinnherrad. Desse to kvinnene er lett å spore i Kvinnherrad, men eg finn ikkje spor av Hans G. Krohn.

 

Ein Hans Jens Krohn (son av Hans Krohn) vart fødd i Bergen i mai 1834.

 

Eg finn to Krohn-familiar med gard i Fana:

 

1) Gerhard Krohn f.1804 (som kan bli til "Gjert" og "Gjertsen"), son av Wollert Danchertsen Krohn (1765–1834)og halvbror til den kjente Michael Krohn. Men han vart gift i 1840 og fekk eit barn som døde tidleg.

 

2) Johan Herman Krohn (f.1779) og kona Henninge Margrethe (f.1785), men ho var vel for gamal til å få barn i 1834.

 

Kan nokon hjelpe?

 

 

 

Sidespor, men må jo fortelle at her fikk jeg hjelp bare fordi jeg tilfeldigvis leste innlegget. Min oldemors ene bror het Krohn Gerhard til fornavn (født Arendalskanten), og jeg har lurt på hvor i all verden de hadde fått det temmelig spesielle navnet fra. Så finner jeg det her i en debatt..

 

Nå fant jeg i FS en Gerhardine Marie Krohn Wiese (hun høres da virkelig ut til å være datter av Gerhard Krohn og Marie Wiese?) som gifter seg i Korskirken i Bergen 19. april 1866 med en Ole Barth Tellefsen. Da jeg søkte på ham i FS, viste han seg å være født i Arendal... uten tvil en mann mine tippoldeforeldre må ha kjent, for slekt var han ikke av dem. Nå vet jeg hvor tipp`ene fikk navnet fra :)

 

Mvh

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle. Dette var svært effektiv og nyttig hjelp! Krohn in Bergen og Fana var altså eit villspor. Opplysninga om at han kom frå ein gard "nær Bergen" var også nokså misvisande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.