Gå til innhold
Arkivverket

Bertil Mathias Holmen f. 22. juni 1891 i Nordfjord


Terjen
 Del

Recommended Posts

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne forfedre evn søsken til Bertil Mathias Holmen fødd 22. juni 1891, trolig fødd på Starheim eller i Kjølsdalen i Nordfjord. Han ble gift 28.06.1920 med Laura Bertine Jakobsdatter Vedvik fødd 28.10. 1897. Dem bodde en stund i Nordfjord før dem reiste til Amerika hvor dem bodde resten av sitt liv. Nå ønsker etterkommerne etter dette paret å vite litt mer om Laura og Bertil Mathias. Jeg vet det aller meste om Laura, men ingenting om Bertil Mathias. Det er mulig at familien tok navnet Holmen etter at dem kom til USA.

Håper at det er noen som kan finne litt mer info til meg om denne familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftemålet i 1920: Bertil Andreassen Holme, fødd Holme i Gloppen. (nr. 2) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Stårheim i Eid, Ministerialbok nr. C 2 (1899-1927), Ekteviede 1920, side 111.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2952&idx_id=2952&uid=ny&idx_side=-113

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050623020786.jpg

 

Dåpen til Bertel (nr. 7) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Hyen i Gloppen, Klokkerbok nr. E 1 (1891-1917), Fødte og døpte 1891, side 5.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6854&idx_id=6854&uid=ny&idx_side=-3

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070111340496.jpg

 

Garden Holme ligg forresten i Hyefjorden, (nesten heilt innerst på austsida)

 

mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fra Ft 1910

Han har søsken :

Andreas Olson Holme 1852 Gloppen hf e pladsmand jordbruger b

002 01 Brite Andreasdatter 05.01.1881 Gloppen d ug pladsm.datter husstel b

003 01 Anna Andreasdatter 08.10.1895 Gloppen d ug pladsm.datter budeie b

004 01 Kristianne Andreasdatter 22.07.1897 Gloppen d ug pladsm.datter b

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dei syskena eg finn:

 

Brite Kristine (1881- ), min siste observasjon så langt er folketellinga 1910 - heime, ugift. REDIGERT: Død ugift i Hornindal 1952 (dødsårsak kreft).

 

Kristiane Marie (1882-1884)

 

Ola (1883- ), min siste observasjon så langt er konfirmasjonen 1898. REDIGERT: Død av lungetæring oktober 1905.

 

Jon Kristoffer (1885- ), min siste observasjon så langt er utvandring til Howard, SD, i 1907.

 

Karl Andreas (1887- ), min siste observasjon så langt er utvandring til Minnesota, USA, i 1910.

 

Bertil 1891 er kjend

 

Kristoffer Johan (1893- ), min siste observasjon så langt er konfirmasjonen i 1908. REDIGERT: Død 1933, gift, ikkje born.

 

Anne Dortea (1895- ), min siste observasjon så langt er konfirmasjonen i 1910.

 

Kristiane Karine (1897- ), min siste observasjon så langt er konfirmasjonen i 1911.

 

Totalt 9 born - eg skal sjå kva meir eg finn.

Endret av Aase R Sæther - Sandane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei som har mulighet til det kan sende e-post til meg om denne slekta til: austevollslekt@gmail.com Bertil og Laura drog til Amerika og fekk 5 barn der borte. Fleire av desse har fått mange etterkomarar og nokre av dei har eg fått kontakt med på Facebook. Nå når dei veit litt om slekta i Norge og kor slekta kom i frå ønskjer dei å vite mest mulig av bakgrunnen til Bertil og Laura. Laura var halvsøster til min svigerfar, så den slekta veit eg mykje om, men i utgangspunktet visste eg ingenting om Bertil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epost om forfedrene er avsendt - rapporten er laga i Embla, uredigert, og lite egna til direkte bruk, men opplysningane er der no. Eg skal sjå litt meir på syskenflokken.

 

Eg ser at Ancestry har "gratisveke" fram til måndag - burde vere muleg å finne dei andre som reiste til USA der. Så langt veit vi at det gjeld Jon Kristoffer (1907) og Karl Andreas (1910).

 

No finn eg dessutan broren Ola død av lungetæring i 1905 (bygdeboka skriv at han reiste til USA men det er då ikkje rett), og mora Marie av same diagnose same år, 1 mnd seinare (oktober og november). Faren Andreas døyr i 1935 av Alderdom - den diagnosen ville vi vel ikkje gjeve ein 81-åring i dag!

 

Vidare finn eg Kristoffer Johan død i 1933 - han var gift med Brite Jørgendtr Holme, men dei hadde ikkje born.

 

Dei to yngste systrene Anne og Kristiane vart gifte til Hornindal - Anne med Rasmus Vik og Kristiane med Kristian Myrhaug, men ingen av dei hadde born!

 

Eventuell etterslekt av syskena vil altså vere avhengig av dei to utvandrarane!

Endret av Aase R Sæther - Sandane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit søk på gratis-ancestry fører fram til John Holme i Seattle 1922 - tru om dette er ei lenke som fører fram?

 

Og denne, for Carl Holmen i 1910? Han har visst tenkt seg til Bricelyn i Minnesota.

 

Gratis-perioden gjeld visst berre innvandringsdokument - er det nokon som har tilgang til folketellingar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok Jon i SSDI - HOLME, JOHN 04 Nov 1885 Mar 1964 78 (Washington) (none specified) Washington 531-09-5747 - fødselsdato/år er i alle fall rett.

 

Og Carl i same kjelde - HOLMEN, CARL 18 May 1889 Dec 1974 85 50401 (Mason City, Cerro Gordo, IA) (none specified) Iowa 478-20-7099 - fødselsdato/år også rett.

 

Men slekta i USA er kanskje kjend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.