Gå til innhold
Arkivverket

Peder og Oline Ludvikke Olsen i Bergen 1910/1912 - lagnaden deira?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

FT1912 for Bergen syner:

 

Peder Olsen (Sjøbakken), fødd i Lærdal 24.10.1870

Lina Ludvikke Olsen (f. Hansen), fødd i Bergen 14.2.1871 (skal vera Oline Ludvikke, fødd 14.2.1870!)

med to born busette i Nordnesveien 19b, 1. etasje i Bergen.

 

I 1910 budde same huslyden i Nordnæsgaten 31 i Bergen.

 

Er det mogeleg å følgja dette parfolket i Bergen og finna ut:

 

* Dato og stad for dødsfallet hans?

 

* Dato og stad for dødsfallet hennar?

 

Frå dødsmeldingane deira er eg interessert i:

 

* Yrkestitlane deira?

 

* Nøyaktige dødsstader?

 

* Oversyn over ervingane deira?

 

Peder og Oline Ludvikke gifte seg i 1893, men ingen born syner i 1900, og først i 1910/1912 finn eg to born Ragnvald (1907/1908) og Petra (1910). Syner fødselsregisteret 1893-1907 fleire born etter dei?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi med denne huslyden!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner Peder og Olina Ludvike i Brusegården 2 i stemmerettsmanntallet for 1934, da var han havnearbeider og de står sammen med Petra Oline, født 1910.

 

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=16&filnamn=mt12011934&gardpostnr=3078&personpostnr=17644&merk=17644#ovre

 

Peder Olsen står med samme adresse og samme yrke i adresseboken for Bergen 1939-40.

 

Ekteparet flyttet til Knøsesmiget 23, og der bodde de da Oline L. døde 21. februar 1942 som havnearbeiders hustru, og Peder Olsen døde 18. desember 1944. På folkeregisterkortet står det løsarbeider, i protokollen fhv. havnearbeider. Paret etterlot seg sønnen Ragnvald Olsen, Baglergaten 4B og Petra Oline, Knøsesmuget 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og spennande svar!

 

Eg ser at Peder og Oline fekk ein son Leonhard i 1902, men han døydde kort etter fødsli. Truleg har Oline hatt fleire svangerskap, men det er vel ikkje so godt å seia om dei hadde fleire levandefødde born...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nytt og presiserande svar!

 

Eg tenkte helst på at dette paret kan ha hatt born fødde FØR 1907 som ikkje er medkomne fordi dei døydde som barn... Av statistiske formål tek eg dei med.

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.