Gå til innhold
Arkivverket

Gratis tilgang til Ancestry.com


Anne B Fiskå
 Del

Recommended Posts

Gratis tilgang til Ancestry.com

Begynte 29 august og varer til 5. september. I løpet av denne tiden vil alle besøkende til Ancestry.com kunne søke gratis i indekser og bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik eg har forstått det er det migrasjon og reising som er gratis, dei andre databasane må ein framleis ha abonnement for å sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik eg har forstått det er det migrasjon og reising som er gratis, dei andre databasane må ein framleis ha abonnement for å sjå.

 

Ja, jeg har også oppdaget det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. I grunnen ganske snedig måte å skaffe nye folk på: Deler av basen er gratis, så får du tilslag i ein anna base i tilleg. Her får du 14 dager gratis tilgang - toppers.

 

Ikkje alle får med seg at etter dei 14 dagane går du rett på eit abonnement, om du ikkje seier opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vert vel litt som når ein telefonseljar ringjer og tilbyr noko som er "gratis". Dersom ein takkar ja er ein plutseleg blitt abonnent.

 

Uansett meiner eg det står ganske tydeleg dersom ein klikkar på gratistilbodet at dette er eit abonnement. Ein må vel velje mellom USDeluxe og World-abonnement, pluss betaling månadleg, kvartalsvis eller årleg. Dessutan må ein skrive inn kredittkortopplysningar for å bli abonnent, så dette er ikkje noko ein blir i vanvare, meiner no eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har heilt rett i at det står ganske klart. I alle tilfeller der ein må oppgi kredittkortinfo er det uansett verdt å vere på vakt. Det er nok likevel nok av dei som gløymer å seie opp, og plutseleg sitt der med eit års abonnement :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.