Gå til innhold
Arkivverket

Hjelp til tyding av panteregister og pantebok til skuleoppgåve


Synnøve S. Kvamme
 Del

Recommended Posts

Eg skriv i desse dagar på ei oppgåve i samfunnsfag der eg skal finne informasjon om "den gamle garden min" frå 1800-talet. Garden eg skriv om ligg i Sogn og fjordane, Bremanger kommune, i bygda Davik. Namnet er i dag "Hausle" Grn. 100, brn 2, men det ser ut til at namnet på 1800-talet var "Huslien" og at det gamle gnr. var 21. Eg prøvar å finne informasjon kring garden, og har funne noko om tingløysingar, skøyte og slikt i panteregisteret "Protokollnummer: II.A.c.2, Sted: Nordfjord sorenskriveri, Davik tinglag, Oppbevaringssted: SAB" side 40. Link:

 

http://www.arkivverket.no/URN:tl_read?x=11&y=11&show=48&uid=374135&urnread_imagesize=full&hode=ja&ls=1

 

 

Sidan eg er forholdsvis ny i dette "gamet" synes eg det er vanskeleg å tyde skrifta i desse scanna dokumenta, og lurer på om nokon kan hjelpe meg å tyde det som står der? Det er altså informasjonen om "Huslien" grn 21, bnr 2 eg er ute etter. Eg er også ute etter å søke vidare i pantebøkene for meir informasjon kring dette, men greidde ikkje å sjå ut i frå denne sida kva panteboknr eg då skal søke vidare i. Kanskje nokon som kan tyde sida for meg lettare ser dette enn eg gjer, og også kan hjelpe meg med dette?

 

På førehand takk.

 

Mvh

Synnøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, det var jo dumt. Eg prøvar igjen, og håpar at linken fungerar no!?

 

Nei, dessverre, mange av lenkene til Digitalarkivet er ikke statiske. Jeg vet ikke hvilken side du forsøker å lenke til, men du må finne ett eller annet felt som heter "permanent sidelenke" og kopiere derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre, mange av lenkene til Digitalarkivet er ikke statiske. Jeg vet ikke hvilken side du forsøker å lenke til, men du må finne ett eller annet felt som heter "permanent sidelenke" og kopiere derfra.

 

Takk for eit nyttig tips. No har eg kopiert lenken der det stod "permanent sidelenke" og håpar linken fungerar no:

 

http://www.arkivverket.no/URN:tl_read?idx_id=12841&uid=ny&idx_side=-48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synnøve!

 

Eg gjer eit førsøk på å transkribere det som kontorist R. R. Kirkhorn har ført inn i panteregisteret...

 

Skjøde fra Jens Larssen til Jens Samuelsen yttre Isene for 600 Spd. dat. og thingl. 24/5-1873..... Folio 145

 

Kaarbrev til Lars Jenssen og Hustru, dat. 5te, thingl. 6/10-1846..... Folio 248

 

Fæsteseddel [..] Ole Pedersen Soleim paa Andeel i en Plads dat. 22/12-1848, thgl. 2/10-1849..... Folio 123

 

Offentlig Udskiftning mellem Aasen og Huuslien, sluttet 3/8-1866, thingl. 1/12-1866 ..... Folio 165

 

Forlig mellem yttre Daviks, Huusliens, Busteliens og Aasens Opsiddere paa den ene, og Daviknæs's og Ekornbakkes Opsiddere paa den anden Side, om Beite, dat. 20de, thgl. 24/9-1870..... Folio 75

 

Obligation fra Jens Samuelsen til Jens Larssen Huslien for 500 Spd. med Sikkerhed i Bruget, dat. og thingl. 24/5-1873..... Folio 145

 

Kaar til Jens Larssen og Hustru Søgni Josephsdtr. efter Kaarbrev dat. og thgl. 24/5-1873 ..... Folio 146

 

Grundseddel fra Jens Larssen til Elisabeth Andersdtr., dat. 26de, thingl. 27[....] ..... Folio 127

 

Kjøbekontrakt mellem Samuel Larssen paa Eikenæs Vegne og Severin Jørgensen om Bruget for 3200 Kroner, dat. 14/2, Thingl. 2/5-1877 ..... Folio 226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synnøve!

 

Eg gjer eit førsøk på å transkribere det som kontorist R. R. Kirkhorn har ført inn i panteregisteret...

 

Skjøde fra Jens Larssen til Jens Samuelsen yttre Isene for 600 Spd. dat. og thingl. 24/5-1873..... Folio 145

 

Kaarbrev til Lars Jenssen og Hustru, dat. 5te, thingl. 6/10-1846..... Folio 248

 

Fæsteseddel [..] Ole Pedersen Soleim paa Andeel i en Plads dat. 22/12-1848, thgl. 2/10-1849..... Folio 123

 

Offentlig Udskiftning mellem Aasen og Huuslien, sluttet 3/8-1866, thingl. 1/12-1866 ..... Folio 165

 

Forlig mellem yttre Daviks, Huusliens, Busteliens og Aasens Opsiddere paa den ene, og Daviknæs's og Ekornbakkes Opsiddere paa den anden Side, om Beite, dat. 20de, thgl. 24/9-1870..... Folio 75

 

Obligation fra Jens Samuelsen til Jens Larssen Huslien for 500 Spd. med Sikkerhed i Bruget, dat. og thingl. 24/5-1873..... Folio 145

 

Kaar til Jens Larssen og Hustru Søgni Josephsdtr. efter Kaarbrev dat. og thgl. 24/5-1873 ..... Folio 146

 

Grundseddel fra Jens Larssen til Elisabeth Andersdtr., dat. 26de, thingl. 27[....] ..... Folio 127

 

Kjøbekontrakt mellem Samuel Larssen paa Eikenæs Vegne og Severin Jørgensen om Bruget for 3200 Kroner, dat. 14/2, Thingl. 2/5-1877 ..... Folio 226

 

Tusen TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.