Gå til innhold
Arkivverket

Herman Erickson Hillstad, fødd Hafslo 1881, til Amerika 1900 - skikkeleg utfordring!?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Herman Erikson, fødd i Hafslo 21.7.1881, "uekte" son av Mari Narvesdotter Kalhagen (1842-1925) og Erik Hansson Lindestegen (1846-1911), utvandra til Amerika i 1900.

 

Einaste heilt sikre funnet frå Amerika er WW1 draftet frå 1918 (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=6482&iid=WI-1674884-4714&fn=Herman+Erickson&ln=Hillstad&st=r&ssrc=&pid=2202618). Her er han ugift farmarbeidar i Clayton, Polk Co., WI - næraste pårørande er Mrs. Marie Pederson i Bergen, som eg ikkje kan identifisera...

 

Kanskje er det òg han me finn som farmarbeidar Herman Hillsted i FT1920 for Bater township, Iron Co., MI (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=6061&iid=4311598-00113&fn=Herman&ln=Hillsted&st=r&ssrc=&pid=84335138), sjølv om alderen ikkje er heilt rett...

 

Han kan òg vera identisk med jarnbanearbeidar Herman Erickson i FT1910 for Orono township, Hennepin Co., MN (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=7884&iid=31111_4330223-01072&fn=Herman&ln=Erickson&st=r&ssrc=&pid=12990306).

 

Men kvar vart det av denne karen? Eg ser av innførsli frå FT1920 at han vart naturalisert i 1907. Kanskje det papiret kan finnast?

 

Om nokon kan greia å finna att denne karen, ville det vera svært so gildt!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bodde i Wisconsin, så er dette en kandidat:

 

Wisconsin Death Index, 1959-1997

Name: Herman Erickson

Age: 78

Sex: M (Male)

Birth Date: abt 1881

Death Date: 11 Aug 1959

 

Kanskje noen kan hjelpe med å avkrefte/bekrefte denne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kurt for eit spennande forslag!

 

Eg har sjekka ut denne dødsattesten, men denne Herman Erickson, som døydde i Middle River, Douglas Co., MN, var fødd i Grantsburg, WI 22.11.1880, son av Anton Erickson og Bergetta Olson.

 

So, det er diverre ikkje "vår" mann, men namn og alder passa jo fortreffande!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette temaet, som framleis står ope og uløyst, med von om at kanskje ein eller annan har tips å komma med...

 

Hjarteleg takk for alle innspel!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.