Gå til innhold
Arkivverket

Susanne Emelie Christensen (1882) - utvandra 1902 frå Nordkapp til Boston, MA - lagnaden hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Susanne Emelie (Andersdotter) Christensen eller Kristensen, fødd på Nordkapp (Kjelvik) 12.9.1882, som dotter av Anders Christensen (1834-1912?) og Maren Elisabeth Olsdotter (1848-1933), utvandra til Amerika i 1902 og hadde då som reisemål byen BOSTON i Massachusetts (http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=6061&iid=4384778_00832&fn=Amel&ln=Kristenson&st=r&ssrc=&pid=27347482).

 

Då ei av brørne hennar døydde i North Dakota i 1949 er søsteri Susan nemnd som framleis busett i BOSTON, MA, men det står ikkje noko om ho var gift eller ikkje. Det har vore nemnt at ho KAN vera flytt til California på slutten, men dette er ikkje stadfest frå noko hold.

 

Nolevande ættlingar i North Dakota har ingen kjennskap til denne Susanne og lagnaden hennar, so no ber eg dykk i Digitalarkivets Brukarforum om hjelp til å leita etter ho?

 

Det hadde vore kjekt om ho kunna finnast att...

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en kandidat, bør sjekkes mot andre kilder:

 

1910 United States Federal Census

Name: Susannah E Hoff

Age in 1910: 27

Estimated Birth Year: 1883

Birthplace: Norway

Relation to Head of House: Wife

Father's Birth Place: Norway

Mother's Birth Place: Norway

Spouse's Name: Christian Hoff

Home in 1910: Boston Ward 16, Suffolk, Massachusetts

Marital Status: Married

Race: White

Gender: Female

Household Members: Name Age

Christian Hoff 34

Susannah E Hoff 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket ut denne? Står ikke immigrasjonsår.

 

http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?rank=1&=%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c%2c&gsfn=susan*&gsln=&gsby=1882&gsb2co=5173%2cNorway&gsb2pl=1%2c+&gsdy=&gsd2co=2%2cUSA&gsd2pl=24%2cMassachusetts&sbo=0&sbor=&ufr=0&wp=4%3b_80000002%3b_80000003&srchb=r&prox=1&ti=0&ti.si=0&gss=angs-b&pcat=ROOT_CATEGORY&h=169142825&db=1910USCenIndex&indiv=1

 

1910 United States Federal Census

about Susannah E Hoff Name: Susannah E Hoff

Age in 1910: 27

Estimated Birth Year: 1883

Birthplace: Norway

Relation to Head of House: Wife

Father's Birth Place: Norway

Mother's Birth Place: Norway

Spouse's Name: Christian Hoff

Home in 1910: Boston Ward 16, Suffolk, Massachusetts

Marital Status: Married

Race: White

Gender: Female

Neighbors: View others on page

Household Members: Name Age

Christian Hoff 34

Susannah E Hoff 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er samme paret... ???

 

1920 United States Federal Census

about Susanane Hoel Name: Susanane Hoel

[susana Hoel]

Home in 1920: Boston Ward 2, Suffolk, Massachusetts

Age: 41

[47]

Estimated Birth Year: abt 1879

[abt 1873]

Birthplace: Norway

Relation to Head of House: Wife

Spouse's Name: Christian Hoel

Father's Birth Place: Norway

Mother's Birth Place: Norway

Marital Status: Married

Race: White

Sex: Female

Year of immigration: 1900

Able to read: Yes

Able to Write: Yes

Neighbors: View others on page

Household Members: Name Age

Christian Hoel 37

Susanane Hoel 41

[47]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det var feil Susanne pga. av at foreldrenes navn ikke stemmer med innlegg 1:

 

Name: Christian O. Hoff

Titles & Terms:

Event: Marriage

Event Date: 23 Nov 1905

Event Place: Boston, Massachusetts

Gender: Male

Age: 30

Marital Status:

Race:

Birth Date:

Birthplace: Norway

Marriage Registration Year:

Marriage Registration Place:

Estimated Birth Year: 1875

Father: Ole K. Hoff

Father's Titles & Terms:

Mother: Kristine Olesson

Mother's Titles & Terms:

Spouse: Susan E. Kristensen

Spouse's Titles & Terms:

Spouse's Race:

Spouse's Marital Status:

Spouse's Father: Nils Kristensen

Spouse's Father's Titles & Terms:

Spouse's Mother: Emily Andersen

Spouse's Mother's Titles & Terms:

Record Number: 421

Film Number: 2057623

Digital Folder Number: 4332434

Image Number: 00774

Number of Images:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være Susanna som ankommer USA. Skal til onkel K. Nilsen i Boston.

Dessverre er siden ødelagt, så man ser ikke navnet hennes.

De andre som reiser samtidig med Tasso fra Tr.heim, og skal videre med Cunard linjen, ankommer med dette skipet.

 

New York Passenger Lists, 1820-1957

about Kan?? Name: Kan??

Arrival Date: 14 Jun 1902

Birth Year: abt 1883

Age: 19

Gender: Female

Ethnicity/Race­/Nationality: Norwegian

Port of Departure: Liverpool, England

Port of Arrival: New York, New York

Ship Name: Campania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kurt og Hanne Line for interessante og spennande innlegg!

 

Først ei lenke til utvandringi hennar Susanne frå 1902: http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=EMITROND&gardpostnr=100429&merk=100429#ovre Eg ser det vart feil i første innlegget mitt.

 

Denne jenta som i 1905 gifte seg med Christian Hoff i Boston, MA, har namn og alder som høver so godt med "vår" Susanne Emelie, at ein nesten skulle tru det må vera feil i oppgjevne namn på foreldri. Kanskje ein skulle sjå litt nærare på emigrantane frå Noreg om det finst nokon Susanne E. fødd i Noreg som høver med dei oppgjevne foreldri?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, da er det bare én annen Susanne Kristensen i FT for 1900. Hun er født i 1881 og foreldrene heter Hans og Kirsten Kristensen.

 

Det finnes ingen Susanne Christensen i passende alder i FT for 1900.

 

Kan det være FamilySearch.org som har feil foreldre på Susannah ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er samme paret... ???

 

1920 United States Federal Census

about Susanane Hoel Name: Susanane Hoel

[susana Hoel]

Home in 1920: Boston Ward 2, Suffolk, Massachusetts

Age: 41

[47]

Estimated Birth Year: abt 1879

[abt 1873]

Birthplace: Norway

Relation to Head of House: Wife

Spouse's Name: Christian Hoel

Father's Birth Place: Norway

Mother's Birth Place: Norway

Marital Status: Married

Race: White

Sex: Female

Year of immigration: 1900

Able to read: Yes

Able to Write: Yes

Neighbors: View others on page

Household Members: Name Age

Christian Hoel 37

Susanane Hoel 41

[47]

 

Dette er definitivt IKKJE same paret som i 1910. Christian og Susanna Hoel er òg i Boston, MA i 1930, og her er vigsli deira, hausten 1910:

 

~~~~~

 

Christian A Hoel

birth: 1882 —, , Norway

marriage: 07 Sep 1910;1910 Sep 7 —Boston, , Massachusetts

parents: Thore Hoel, Christina Helene

spouse: Susanne Bore

record title: Massachusetts Marriages, 1841-1915

name: Christian A Hoel

event: Marriage

event date: 07 Sep 1910

event place: Boston, , Massachusetts

gender: Male

age: 28

birth date: 1882

birthplace: , , Norway

marriage registration place: Boston, , Massachusetts

estimated birth year: 1882

father: Thore Hoel

mother: Christina Helene

spouse: Susanne Bore

spouse's marital status: Widowed

spouse's father: Haldor Bore

spouse's mother: Johanne Sjursen

record number: 10481

digital folder number: 4329364

number of images: 1

 

~~~~~

 

Ein annan stad går det fram at Christian Alfred Hoel var fødd i Rognan, og kona hadde jo eit anna namn...

 

So me er attende til Christian Hoff. Om han og Susanna er rette paret, kvar vart det av dei etter 1910?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Eg vi i kveld gjerne få henta fram att dette emnet som har lege "i dvale" i fleire år.

 

Eg har diverre ikkje nye opplysningar å syna fram, men kanskje er det komme til nye kjelder som kan hjelpa oss?

 

Det at Susanna framleis skulle bu i Boston, MA i 1949, tyder på at ho bør kunne finnast i ymse folketeljingar derifrå...

 

Hadde me berre visst om ho var gift...!

 

Eg takkar på ny so mykje for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sat nettopp og søkte lite vetta etter Susanna og oppdaga ei spennande Susanna i FT1940 for Evanston, Cook Co., IL:

 

SULLIVAN, Winthrop, 44  MA  vice president of department house

        with his young family from Illinois

CHRISTIENSEN, Susanne, 58  NORWAY  servant

 

Eg beit meg merke i at ho tente ein person som KAN vera komen frå Boston, MA til Illinois.

 

Ho var ogso hjå dei i 1930, men der står ho oppført med alder 40 år og utvandringsår 1928, so då er det nok ikkje ho likevel...

 

So brast den voni òg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dataene for 1930 census ikke stemmer, så er vel Susanne Christiensen fra 1940 census en god kandidat. Familien Sullivan er begravet i Barnstable County, MA, kanskje flyttet de tilbake til MA, og hva skjedde i så fall med tjenestepiken Susanne ? Hun virker å ha vært som et familiemedlem, og er tatt med i minneteksten på Find-a-Grave. Jeg fant henne imidlertid ikke gravlagt i Barnstable. En henvendelse til Barnstable county vil muligens gi mer info.

 

http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=sullivan&GSfn=winthrop&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSob=n&GRid=112582252&df=all&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dataene for 1930 census ikke stemmer, så er vel Susanne Christiensen fra 1940 census en god kandidat. Familien Sullivan er begravet i Barnstable County, MA, kanskje flyttet de tilbake til MA, og hva skjedde i så fall med tjenestepiken Susanne ? Hun virker å ha vært som et familiemedlem, og er tatt med i minneteksten på Find-a-Grave. Jeg fant henne imidlertid ikke gravlagt i Barnstable. En henvendelse til Barnstable county vil muligens gi mer info.

 

http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=sullivan&GSfn=winthrop&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSob=n&GRid=112582252&df=all&

 

I 1930 står Susanne med fødselsår 1890.

 

 

Susie Christianson

Employee

United States Census, 1930

birth:
1890
Norway
residence:
1930
Evanston, Cook, Illinois, United States
immigration:
1928
other:
Winthrop E Sullivan, Margaret Sullivan, Marcia Sullivan

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe, Kurt og Ann-Mary for spennande og utfordrande innlegg!

 

Eg har sete og grubla på dette problemet dei siste par timene og etter det siste innlegget frå Grethe om at Klara utvandra til Boston i 1901, får meg til å tru dei må ha hatt ein eller annan slektning der i byen.  Det kjem fram i innlegg #6 ovanfor av Hanne Line at Susanna (med forbehald at det verkeleg var ho!) skulle til ein onkel K. Nilsen i Boston, MA.  Ho hadde ingen onklar på farssida som høver med dette, men kanskje ei av søstrene til mori var gift med ein K. Nilsen?

 

Mori var Maren Elisabeth Olsdotter, fødd i Kjelvik 19.2.1848 som dotter av fiskar Ole Steffenson og Martha Marie Eriksdotter på Lilleøyen i Kjelvik.  Her er foreldri og sju søsken i Kjelvik i 1865: (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=2019&kenr=001&bnr=0006&lnr=00).  Med andre ord er det nok av "kandidatar" å velgja mellom...

 

Etter grundig vurdering er eg komen til at me likevel lyt sjå litt nærare på denne kandidaten som vart drøfta i fleire av dei første innleggi, men lagt til sides grunna "feil namn" (sjå mellom anna innlegg #5 av Kurt):

 

Christian O. HOFF, fødd i Noreg kring 1875, son av Ole K. Hoff og Kristine Oleson

Susan(nah) E. KRISTENSEN, fødd i Noreg kring 1882, dotter av Nils Kristensen og Emily Andersen

vigde i Boston, MA 23.11.1905

 

FT1910 syner at dei framleis budde i Boston, MA, men dei hadde då ingen born.  Christian Hoff var "brush maker" og hadde utvandra i 1886.  For Susanna er det ikkje notert noko utvandringsår.

 

Christian Hoff døydde på eit sjukehus i Boston, MA 18.2.1916 av kronisk alkoholisme, 40 år gamal, "brush maker" (https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-22911-14249-74).  Han vart gravlagd på Mt. Hope cemetery, i Section F, grave 4458.  Ein telefon til kyrkjegarden fortel at han er gravlagd i lag med:

 

Emily Hoff, som døydde 16.8.1963 og gravlagd 25.9.1963, 71 år gamal - Gravferdsbyrået var Al Thomas

 

Me veit at "vår" Susanna heitte Susanna Emilie - har ho teke i bruk mellomnamnet sitt i "amerikansk versjon"?  Her er dødsfallet hennar registrert under namnet Emily Christiansen Hoff i Boston, MA i 1963: http://interactive.ancestry.com/3659/41263_2421406273_0108-00334/1303561?backurl=http%3a%2f%2fsearch.ancestry.com%2fcgi-bin%2fsse.dll%3fgst%3d-6&ssrc=&backlabel=ReturnSearchResults

 

Eg finn Emily Hoff i FT1930 og FT1940, båe i Boston, MA.  Ho var då tenestejente, i 1930 står det alder 36, utvandra 1925 og ugift, medan det i 1940 er oppgjeve alder 43 år, enkje!

 

Eg kan ikkje trekkja andre konklusjonar av dette enn at me her har å gjera med VÅR Susanna Emilie Christensen og at ho skifte namn til Emily etter ho vart åleine.  Og ho var "flink" til å juga på alderen sin...  Opplysningane frå vigsli i 1905 må vera feilaktige, meir eller mindre bevisst!

 

Det som no står att som problem, er følgjande:

 

* KVEN VAR CHRISTIAN O. HOFF?

 

* Kvar i Noreg var han fødd?

 

* Fulle namn på foreldri hans med yrke og opphav?

 

* Utvandringi hans?

 

Eg takkar igjen for alle bidragi i denne debatten og vonar at me no kan finna opphavet til Christian Hoff!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kikka lite vetta på emigrantprotokollane og finn denne:

 

* Kristian Hoff, 16 år, arbeidar, utvandra frå Våler i Solør 1891 til BOSTON (http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=15&filnamn=emikra1&gardpostnr=114845&merk=114845#ovre)

 

Mellom konfirmantane i Våler 1890 finn eg:

 

* Kristian Olausson, fødd 12.6.1875, døypt 8.8.1875, fødd på Lundmoen og busett på Tøraasbraaten - foreldri Olaus Kristianson og Kristiane Olsdotter (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6045&idx_id=6045&uid=ny&idx_side=-197).

 

Kan dette vera faren Olaus Hoff i 1900 med ny kone og dotter oppkalla etter første kona? (http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01037063001903)

 

Eg har ei kjensle av at me KAN ha treft "blink"!?  Kva meiner de?

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser eg foreldri til Christian i FT1865 på Lundmoen, truleg eit bruk av Lunden i Våler: (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0426&kenr=006&bnr=0045&lnr=000).  Eg ser at Christiana er fødd i Åsnes, men eg finn ikkje vigsli til dette parfolket korkje i Åsnes eller i Våler!  Kvar kan dei ha gøymt seg bort?

 

Bustaden er den same som i FT1900, og eg ser dei bur der òg i 1910!

 

Bustaden til denne huslyden er soleis OK, men so var det opphavi til Olaus og Christiana...?  Kanskje einkvan med lokalkunnskap i Solør kan hjelpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.