Gå til innhold
Arkivverket

Invitasjon til virtuell feiring med marsipankake og champagne - !


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Eg vil med dette ynskje alle kjendde og ukjende velkomne til stor-feiring, her og no, byr på virtuell kake og champagne til alle som vil ha!

 

Bakgrunn? Oldefar min la etter seg ei dotter i Sogn for over 100 år sidan. Ho emigrerte til USA i 1881, og har vore umuleg å finne. Etterslekta etter halvsyskena hennar er funne, og ingen av dei har høyrt om henne. Eg har hatt liggande ute etterlysning etter henne på fleire stader på nettet - mellom anna på Hoium surname board, utlagt i september 2003, altså for 8 år sidan; og i dag, den 17. september 2011 kjem svar ! Ja, dette er oldemora mi.. !!

 

SKÅL, alle saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Gratulerar :-)))

 

Det er akkurat det eg har sagt mange gongar, ikkje gje opp, for kanskje ein dag!!

 

Tok meg eit stykke kaka eg ;-)) champagne trur eg ikkje eg likar..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig Aase! Gratulerer! Her har vi også feiret i dag med napoleonskake, og noen timer etterpå var vi på Marco Polo i Arendal. Det ble faktisk dobbelfeiring, for min mann og jeg feiret 40 års bryllupsdag samtidig, sammen med vår datter, som er født på min bursdag for 34 år siden. :)

 

Hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på feiringa di, kan selv feire idag. Har endelig funnet farfars halvbror i dag. I Slektsboka står det at han var flytta til Oslo, men han var flytta helt til California.Hipp. hipp hurra for oss som ikke gir opp. :D

Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Aase!

Eg får heller være med på "skalkefesten" eg som oppdaga jubelbrusen så seint, men gleda over andre si glede er ikkje mindre for det! :D

 

Litt same kjensla hadde vel eg óg, vil eg tru, i fjor vinter då eg fant gravfestinginnførsla til bror åt tippoldefaren min som folk i slekta har leita etter "i ein mannsalder" og aldri funne. - Då følte eg at håret reiste seg på kroppen! :blink: :o

 

- Gratulerer med "nye" slektningar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

I går kveld dumpa dette bildet ned i eposten min - ! Her er altså oldefar si ukjende dotter på eldre dagar, og familielikskapen er tydeleg. Godt å vere i mål etter så mykje leiting...

post-44-0-03945000-1345191796_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er slike små gledelige resultater av hobbien vår som gjør at vi stadig graver oss dypere og dypere ned i våre forfedres hverdagsliv. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.