Gå til innhold
Arkivverket

Jens Olsen i Gamvik - dødsfall?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Jens Olsen, fødd i Hafslo i Sogn 19.7.1830, flytte i ung alder til Gamvik der han var gift med Else Sophie Brox, fødd i Gamvik 9.5.1839. Parfolket vart buande i Gamvik og fekk ti born i lag. Else døydde på Olpersanæs i Gamvik 21.11.1912. Jens Olsen levde då framleis og finst ikkje innskriven som avliden i Gamvik innan 1919, då dei skanna kyrkjebøkene for Gamvik tek slutt.

 

Jens Olsen var i 1919 ein mann på 89 år, og eg vil tru han ikkje kan ha levd so svært lenge etter.

 

Er det mogeleg å finna ein dato (og stad) for dødsfallet hans?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette temaet, som framleis står ope og uløyst, med von om at kanskje ein eller annan har tips å komma med...

 

Hjarteleg takk for alle innspel!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Dødsfallsmeldingene 1909-1945 for Tana, Gamvik og Berlevåg mangler. Vi har skifteutlodningsprotokoll for årene 1911-1928 og skiftebehanslingsprotokoll for 1909-1916 for Tana sorenskriverembete. I disse nevnte protokollene nevnes verken Jens Olsen eller kona Else. Og da kan vi nok dessverre ikke hjelpe deg med denne saken.

 

Vennlig hilsen

Solbjørg Ellingsen Fossheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Solbjørg for hyggeleg om enn negativt svar!

 

Eg har i dag teke ein telefon til kyrkjekontoret i Gamvik, og dei har framleis kyrkjebøkene for 1920-talet. MEN dei kunne heller ikkje finna dødsfallet hans Jens Olson mellom 1920 og først på 1930-talet, so då veit eg ikkje kvar ein skal leita vidare...

 

Fanst det den gongen ein GAMLEHEIM i dette området der Jens kan vera flytt?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hei, ser at jeg ikke svarte på tilleggsspørsmålet ditt.

Kan personene dine ha flyttet til et annet kirkesogn i en annen kommune? Dødsfallet burde finnes registrert, så jeg ville nå lett etter paret et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.