Gå til innhold
Arkivverket

Hans Andreas Petterson på Sommarøy i Hillesøy, Lenvik, fødd 1845 - kvar vart det av han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Denne huslyden budde i 1900 på Valborg, Sommarøy, Hillesøy i Lenvik (Troms) (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1930&kenr=001&bnr=0048&lnr=00):

 

Ingeborg Eriksen hm e Fiskeribedrift ved Sønnene 1854 Melø Nor

Haldor Hansen s ug Fisker 1880 Hillesøy

Peder Hansen s ug Fisker 1883 Hillesøy

Nikolai Hansen s ug Søn 1888 Hillesøy

 

Ingeborg Nicoline Eriksen, fødd i Meløy 6.3.1854 (og død i Lenvik 16.12.1931), gifte seg i Lenvik 24.7.1880 med:

 

Hans Andreas Petterson, fødd på Halsosa i Meløy 20.6.1854.

 

Men kvar vart det av Hans Andreas? Eg har søkt kyrkjebøkene for Hillesøy, Lenvik 1887-1900 to gonger, men ser ikkje noko til han! Kanskje andre har betre auge enn eg?

 

Eg takkar so mykje for alle gode tips om lagnaden hans! Kanskje ei lokal bygdebok har svaret?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette temaet, som framleis står ope og uløyst, med von om at kanskje ein eller annan har tips å komma med...

 

Hjarteleg takk for alle innspel!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette temaet, som framleis står ope og uløyst, med von om at kanskje ein eller annan har tips å komma med...

 

Hjarteleg takk for alle innspel!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

 

Hei...

 

Har lett i bygdebok for Hillesøy, (Kulturbilder fra gamle Hillesøy), og der er der svært

sparsomt om denne familien.

 

Dette fant jeg på side 175:

"På lille Sommerøy, br 9, Bakkevoll, bosatte Haldor Hansen seg.

Han var sønn av Hans Petter og Ingeborg fra Helgeland.

de var tjenestefolk på Brensholmen, hos gamle C.A.Hansen.

Haldor var født i 1880, og hans hustru Anna Jensine i 1882.

De levde henholdsvis til i 1947 og 1948. De hadde 4 barn. "

 

Har de sett i de nærmeste prestegjeldene, Berg&Torsken og Tromsøysund?

Eventuelt i Lofoten? Det var jo ganske vanlig at mainnfolkan blei "borte"

på havet, og da blei dem kanskje ikke ført inn i kirkeboka heime...

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må gå på det mere private plan med dette - og gir deg med frykt og beven tre navn der du selv kan søke opp adresser og telefon nummer på gule sider:

 

Jeg kjenner mange av barnebarna til Haldor Hansen - sønn av den du spør om:

 

Hermod Bakkevoll - Andenes

og dennes bror Oddmund Bakkevoll - hjemme på Sommarøya med mulighet til å spørre lokalbefolkningen. Disse er barn av Alfon.

 

og så Svein Bakkevoll som du finner i Drammensområdet (Konnerud) - sønn av Alfons bror, Peder.

 

Om du henviser til meg - vil du kunne kontakte dem med ditt spørsmål. Vet ikke om disse er interessert i slektsforskning - men Sommarøy er ikke stor.

 

Håper dette hjelper deg i din store nød

 

Kjell (med forbehold om at jeg er feil informert rundt slektssammenhengene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Eg har i dag fått greie på at Kjell Høyer ikkje lenger er mellom oss, men vil likevel uttrykka ein hjarteleg forseinka takk både til han og til Heidi for innleggi frå i fjor.

 

Eg har følgt rådet hans Kjell og kontakta ein soneson av Haldor Hansen. Han fortel at oldefaren Hans Andreas Petterson skal vera død i ung alder, men om han omkom på havet eller døydde ein "naturleg" død, visste han ikkje. MEN, kona Ingeborg skal ha vore gravid då mannen døydde, og ho aborterte kort tid etter. Barnet vart so gravlagt i lag med Hans Andreas på kyrkjegarden i Hillesøy!

 

Kan desse opplysningane bringa oss nærare eit svar på spørsmålet kring dødsfallet hans Hans Andreas?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.