Gå til innhold
Arkivverket

Jens Kristoffersen fra Guldskjegrud


Thor
 Del

Recommended Posts

Jens Kristoffersen giftet seg 2 nov 1810 med Kari Simensdatter Lier. Paret bodde nok helst mest på Lier-eie som husfolk. Tidsmessig vil jeg tro Kari Simensdtr var tjenestejente på Kåtorp i 1801 (24 år)? Men han er ikke enkel å finne ved ft 1801. Neppe i Vang, Ringsaker og Løten. Det er flere kandidater i Romedal. En i Stange, men han blir noe ung i forhold til henne. Jeg har sett på dette paret i flere år uten å ha funnet det jeg tror er rette personer.

 

Jeg har kommet til at Kari kan være Karen Simensdatter født 1778 på Lier-eie (20 sep 1778). Det er ikke andre mulige?? Men han - er det andre som har opplysninger om paret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.