Gå til innhold
Arkivverket

Anna frå "Molden, Norway" - fødd 1874, utvandra 1911 - kan ho identifiserast?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Adolph Andreasson Thynes, fødd i Namsos 19.7.1871, gifte seg første gongen i Tana 15.1.1893 med Nikoline Antonette Olsen. Dei utvandra til Wisconsin i 1902/1903. Nikoline døydde kring 1915, og Adolph gifte seg att på 1920-talet med ei enkje:

 

Anna - oppgjevi fødd i "Molden, Norway" 27.8.1874 - skal ha utvandra til Amerika i 1911. Ho døydde i Stoughton, WI 24.7.1940, men då dødsattesten hennar vart skrivi, var det ingen som visst kven foreldri hennar var! Heller ikkje nekrologen har noko å fortelja!

 

Er det mogeleg utifrå desse tunne opplysningane å fortelja noko om det norske opphavet hennar?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket ut de 3 Anna/Anne som er født 27.08.1874 i FT1910? To av dem er gift med mange barn, og er vel uaktuelt. Men med så mye feil i fødselsdato i FT1910, så er det vel ikke så lett å finne rett. Samt at oppgitt fødselsdato i USA kan være feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kanskje noen finner vielsen ?

 

 

1920 United States Federal Census

about Adolph Thynas Name: Adolph Thynas

[Adolph Rhynes]

Home in 1920: Elk Mound, Dunn, Wisconsin

Age: 48

Estimated Birth Year: abt 1872

Birthplace: Norway

Relation to Head of House: Self (Head)

[Head]

Father's Birth Place: Norway

Mother's Birth Place: Norway

Marital Status: Widowed

[Widow]

Race: White

Sex: Male

Home owned: Own

Year of immigration: 1900

[Prior To 1900]

Able to read: Yes

Able to Write: Yes

 

 

1930 United States Federal Census

aboutAdolph Thynes

Name: Adolph Thynes

Home in 1930: Rutland, Dane, Wisconsin

View Map

Age: 58

Estimated Birth Year: abt 1872

Birthplace: Norway

Relation to Head of House: Head

Spouse's Name: Arma Thynes

Race: White

 

Arma kan være Anna

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en utfordring Lars!

 

Finner ei Anna Jørgine født 27-8-1875 Kolvereid, men jeg er ikke istand til å finne familien seinere.

 

http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=36&filnamn=dp17521874&gardpostnr=158&personpostnr=1354&merk=1354#ovre

 

og kan dette være den samme?

 

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=18&filnamn=EMITROND&gardpostnr=152262&merk=152262#ovre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette også er en kandidat?

 

Olianna Olsdatter f. 27.08.1874 fra Vestnes (rett over fjorden fra Molde): http://da.digitalark...01036770001832/

 

I 1900: http://digitalarkive...=1654&merk=1654

 

Døpt i Fiksdal i Vestnes 18. oktober 1874, f. 28. august (står det her): Møre og Romsdal fylke, Fiksdal i Vestnes, Klokkerbok nr. 540C01 (1867-1920), Fødte og døpte 1875, side 18.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2691&idx_id=2691&uid=ny&idx_side=-20 (nr. 23)

 

Har ikke funnet noe mer om henne foreløpig.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Arnesen, som er tilstede sammen med Olianna i 1910, (f. 24.02.1895) er sønn av Oliannas bror eller søster: Møre og Romsdal fylke, Ålesund, Ministerialbok nr. 529A06 (1894-1906), Fødte og døpte 1895, side 25. Permanent sidelenke: http://www.arkivverk...ny&idx_side=-29 (nr. 73)

 

Olianna kan dermed ha en bror som heter Arne Olsen Lid. Jeg har ikke funnet han i 1910.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Hanne Line, Ann-Mary, Mette, Carsten og Anne-Lise for mange gode og spennande innlegg!

 

Kandidaten frå Vestnes, Oleanna Lid, kan so absolutt vera relevant, men noko prov er ikkje godt å finna... At Oleanna er vorte til Anna er godt mogeleg, både fødselsdato og utvandringsår stemmer!

 

Eg har ei tid vore på leiting etter vigsli til Adolph og Anna, og no har eg endeleg fnne ho:

 

Sherburne Co., MN Oct. 3, 1920 married Adolph THYMES and Anna OLSON

 

Noko meir står det ikkje!

 

Eg ser at dotteri (hennar!?), Elisabeth, 13 år gamal i 1930, er fødd i Minnesota av norske foreldre og har søkt FT1920 for Elisabeth i høveleg alder med mor Anna/Oleanna, men har ikkje funne nokon som eg tykkjer høver...

 

Som du seier, Carsten, litt av ei utfordring dette!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ser i Census 1930 vil du sjå at det står at alder ved 1.ekteskap på _han_ var 22, på _henne_ 44! Det skulle vel tyda at ho var tidlegare ugift då ho gifta seg med Adolph?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Mariann for det siste observante innlegget!

 

Du har heilt rett i at dette ekteskapet truleg var Annas første, og då stemmer det jo bra med kandidaten frå Vestnes at ho heitte Anna OLSON ved vigsli i 1920!

 

Men dette tyder òg at ho må ha hatt minst eitt barn til utanfor ekteskap, denne Elisabeth...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øysne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olianna Olsdtr Lid som er omtalt ovenfor er omtalt i bygdebok for Tomrefjord. Faren Ole Amundson var fra Fykse i Hardanger. Mora Mali Olsdtr fra Lid. De budde på plassen Smeslette på Lid, Tomrefjord.

Det er oppgitt 5 søsken til Olianna:

Ole Andreas f 1856, reiste til Amerika i 1887. Klaus f 1858 reiste til Amerika i 1886. Arne f 1860 busett Ålesund. Laurits f 1863 reiste til Amerika i 1888. Marta f 1868 "tok au den veien". Olianna fikk i 1901 sønnen Ole Matias med Bjarte Pederson Gjerde (Tomrefjord). "Sia reiste ho au til Amerika". Videre står det om Olianna at ho kjøpte plassen i 1909 for 500 kr men solgte den videre to år senere for 600 kr. Reiste så til Amerika og ble gift med en fra Tysnes i Hardanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kan dette være ektemannen til Anne ?

 

Wisconsin State Census, 1905 for Adolph Tyness

 

Name:

Adolph Tyness

Residence:Elk Mound, Dunn, Wisconsin

Age:34y

Estimated Birth Year:Abt 1871

Birthplace:Norway

Relationship to Head of Household:Head

Race:White

Gender:Male

Marital Status:Married

Place of Birth: Parent 1:Norway

Place of Birth: Parent 2:Norway

Family Number:132

Page Number:100

Line Number:90

Film Number:1020446

Digital Folder Number:4236852

Image Number:0053

Adolph Tyness 34y

Spouse Antonette Tyness 35y

Child John Tyness

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#14: Kan det ha skjedd ei samanblanding her?(Adolph)Tynes/Tyness/Thynes, kan det ha vorte til "ein frå Tysnes"?

 

Eg synes det er ganske mange ting som "stemmer", men kven veit.......

 

Har du fått tak i "papirutgåva" av vigselsattesten eller det "berre" online utgåva du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#14: Kan det ha skjedd ei samanblanding her?(Adolph)Tynes/Tyness/Thynes, kan det ha vorte til "ein frå Tysnes"?

 

Eg synes det er ganske mange ting som "stemmer", men kven veit.......

 

 

Det er vel ikke umulig at det har blitt sammenblandinger her. Jeg regner med at det her er samla mye muntlig stoff fra folk som levde på den tid Olianna dro til Amerika. Og at eksempelvis amerikabrev kunne ha fortalt om en Tynes så har blitt sammenblanda med Tysnes og Hardanger hvor Olines far kom fra. Både broren Arne som kom til Ålesund og brorsønnen Arne Arnesen og hans datter f. 1919 som ble gift i Tomrefjord kan jo ha vært informanter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise, Helge, Mette og Mariann for nye spennande innlegg!

 

Til Mariann: Vigsli frå Minnesota er den som er registrert online i MACO, men det står sjelden noko meir i originalen, bortsett frå namn på forlovarane, kven som vigde dei og nøyaktig vigselsstad.

 

Eg er nok svært i stuss på denne Oleanna. Eg er samd i at svært mykje stemmer, fødselsdato, tilnærma fødestad, utvandringsår, og forsovidt ogso namnet ved vigsli (Olson). Dette med Thynes - Tysnes - kan vera eit tilleggsargument. Og me finn i grunnen ikkje nokon argument som går imot!

 

MEN, eg hadde følt meg endå litt tryggare om ho kunne finnast i FT1920 og likeins om son hennar, Ole Mathias fødd 2.3.1901, kunne finnast att i Amerika!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden moren giftet seg i Sherbourne 3. oktober 1920. kan Ole Mathias være kamuflert som f. eks. denne innførselen i folketellingen i 1920:

 

Ole Olson, Sherbourne, Minnesota: https://familysearch.org/pal:/MM9.1.2/M86T-FMY/p_169825827

 

Selv om jeg er registrert og innlogget, får jeg ikke se originalskjemaet, men kanskje du finner det med Ancestry-abonnement?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.