Gå til innhold
Arkivverket

Mathilda Christiana Hanson, f. Albert Lea, MN 1880 - kven var den første ektemaken hennar, "Mr." Spencer?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har ei skikkeleg utfordring frå Amerika som eg trur kanskje nokon i Brukarforum kan hjelpa meg løysa:

 

Ole Hansson (Ohnstad), fødd i Aurland 2.4.1845 og Britha Nilsdotter (Halseteig), fødd i Hafslo 28.7.1844 - utvandra i 1866 og giftre seg i Albert Lea, MN 2.7.1869.

 

Yngste dotter deira var:

 

* Matilda Christiana Nelson, fødd i Albert Lea, MN 14.2.1880, voks opp hjå mor si i Albert Lea, MN.

 

Eg finn ikkje Matilda i 1900, men forklaringi KAN liggja i at ho i 1930 (som Matilda Newgard, då skild for 3.(?) gong) vert oppgjevi vera gift i ein alder av 18 år: http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=6224&iid=MNT626_1087-0078&fn=Matilda+C&ln=Newgard&st=r&ssrc=&pid=79938106

 

Her er so Matilda i 1910 - då tilsynelatande gift i fem år med Carl Plowe: http://search.ancestry.com/iexec?htx=View&r=an&dbid=7884&iid=4455047_00290&fn=Carl+G&ln=Plowe&st=r&ssrc=&pid=29770410

 

Men vigselsregisteret for Washington syner at Carl Plowe og Matilda SPENCER gifte seg i Everett, WA 9.5.1912 (http://media.digitalarchives.wa.gov/WA.Media/jpeg/11DBD517208DF63C00356226036F4226_1.jpg).

 

For ordens skuld: Matilda og Carl vart skilde, og Matilda gifte seg på ny i Albert Lea, MN 22.10.1919 med Lewis A. Newgard!

 

Som nemnt ovanfor, eg finn ikkje Matilda att i FT1900 og tipper på at ho då var i første ekteskap med ein eller annan "Mr." SPENCER!

 

Er det mogeleg å finna dei att?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mulig kandidat, selv om navnet ikke er Spencer ?

 

1900 United States Federal Census

Name: Christina Jackson

Home in 1900: Iosco, Waseca, Minnesota

[iosco, Waseca, Minnesota]

Age: 20

Birth Date: Feb 1880

Birthplace: Minnesota

Race: White

Gender: Female

Relationship to head-of-house: Wife

Father's Birthplace: Norway

Mother's Birthplace: Norway

Mother: number of living children: 1

Mother: How many children: 1

Spouse's Name: S* Jackson

Marriage year: 1898

Marital Status: Married

Years married: 2

Household Members: Name Age

S* Jackson 37

Christina Jackson 20

Geda Jackson 5/12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

US census for 1910 viser at vi kan glemme kandidaten i forrige innlegg

 

1910 United States Federal Census

Name: Sigur S Jackson

[sigar S Jackson]

Age in 1910: 46

Estimated Birth Year: 1864

Birthplace: Minnesota

Relation to Head of House: Head

Father's Birth Place: Norway

Mother's Birth Place: Norway

Spouse's Name: Christine Jackson

Home in 1910: Iosco, Waseca, Minnesota

Marital Status: Married

Race: White

Gender: Male

Household Members: Name Age

Sigur S Jackson 46

Christine Jackson 30

Gyda Jackson 10

Marie C Sexton 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kurt og Hanne Line for nye innlegg!

 

Til Hanne Line: Det er slekt av Matilda i Minnesota som i si tid opplyste om at Matilda flytte til Washington som ganske ung. Ho var der gift med ein Plowe, men kom attende til Minnesota! Carl Plowe er den einaste Plowe som høver! Han var gift (første gongen) med ei Matilda, og ho var fødd i Minnesota kring 1880 av norske foreldre!! Og i 1920 er Carl åleine! Eg likte sjølvsagt ikkje å finna Spencer som etternamnet hennar då Matilda gifte seg med Carl Plowe, men i kombinasjon med at ho skulle ha gift seg første gongen i ein alder av 18 år, har eg tolka det slik at ho må gift seg ein første gong med ein Spencer? Uansett, ein eller annan stad bør ho jo vera i 1900, og heime hjå mor si er ho definitivt ikkje!

 

Men at det er ho som er gift med Carl Plowe, trur eg me kan vera temmeleg sikre på!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.