Gå til innhold
Arkivverket

Vigsler familien Solen (Bergen-Manger-Fana)


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har fått fleire opplysningar frå etterkomarar etter denne huslyden, men nokre vigsler manglar framleis:

 

Ingolf Monrad (Kristianson) ENGELSEN - fødd Laksevåg 20.10.1906 og

Klaudia SOLEN (f. Clausen/Walaker) - fødd Hafslo 10.10.1903

skal vera vigde hjå byfogden i Bergen i (eller kring) 1962.

Eg finn dei ikkje hjå byfogden i Bergen, men kanskje det skal vera byfogden i Midthordland? Dato og stad?

 

Kaare Ragnvaldson SOLEN (1931) og

Karen Mariusdotter GUNDERSEN (1933)

skal vera vigde i Hordabø kyrkje i Manger 10.5.1952 (eller nær denne datoen).

Kan vigselsdatoen stadfestast?

 

Kaare Johannesson RAATRÆ (1930) og

Kjellaug Kristine SOLEN (1932)

skal vera vigde i Fana kyrkje kring mai 1955 (eller august 1953?).

Er det mogeleg å finna rett dato?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingolf Monrad (Kristianson) ENGELSEN - fødd Laksevåg 20.10.1906 og Klaudia SOLEN (f. Clausen/Walaker) - fødd Hafslo 10.10.1903

skal vera vigde hjå byfogden i Bergen i (eller kring) 1962. Eg finn dei ikkje hjå byfogden i Bergen, men kanskje det skal vera byfogden i Midthordland? Dato og stad? Fra sorenskriverne i Sotra og Midhordland er det ikke avlevert vigselsbøker fra 1962.

 

Kaare Ragnvaldson SOLEN (1931) og Karen Mariusdotter GUNDERSEN (1933) skal vera vigde i Hordabø kyrkje i Manger 10.5.1952 (eller nær denne datoen).

Kan vigselsdatoen stadfestast? Gift 7. juni 1952 i Manger sokn, Manger prestegjeld.

 

Kaare Johannesson RAATRÆ (1930) og Kjellaug Kristine SOLEN (1932) skal vera vigde i Fana kyrkje kring mai 1955 (eller august 1953?). Er det mogeleg å finna rett dato? De er ikke ført i kirkebok for Fana 1953 eller 1955.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og nyttig svar!

 

Eg vil ta ein telefon til Sorenskrivaren i Midthordland for den første vigsli, men eg er svært overraska over at ikkje den siste vigsli var å finna. Kaare Raatræ og kona Kjellaug er båe avlidne, men både dotter deira og søsken av Kjellaug er ganske sikre på dei gifte seg i Fana kyrkje. Kan det ha vore i 1954?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.