Gå til innhold
Arkivverket

Retting i FT1910


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Eg melde tidlegare i år inn ei retting i FT1910, og fekk følgjande e-post 30/6:

 

From: "Digitalarkivet" <donotreply@arkivverket.no>

To: <torbjori@xxxxx.no>

Sent: Thursday, June 30, 2011 12:27 PM

Subject: Digitalarkivet/The Digital Archives - Referanse/Reference# 592

 

 

1902-10-15

Sendt til kontroll

 

Lenke/link: http://da.digitalarkivet.no/ft/person/pf01036728003448/

 

 

Hilsen/regards

 

Administrator Digitalarkivet/The Digital Archives

 

 

Denne meldingen er generert av administrator på Digitalarkivet som respons på din korrektur- eller merknadsmelding. Skulle denne E-posten være feilsendt, vennligst informer digitalarkivet@arkivverket.no

This message is generated by the administrator at The Digital Archives of Norway as a responce to your correction- or commentmessage. If this E-mail is missent to You, please inform digitalarkivet@arkivverket.no

 

______________________________________________________________________

Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.

For mer informasjon se

http://www.messagelabs.com/email

______________________________________________________________________

 

No tre månadar seinare er feilen framleis ikkje retta. Eg har heller ikkje fått noko melding om at de ikkje ynskjer å rette feilen. (Feilen består i at fødselsdato står som 1902@15.10.1907, medan rett fødselsår skal vere 1902).

 

Lurer kort og godt på kva som er status i saka.

 

Mvh.

Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hengjer berre på ei lita opplysning til dei som sveipar innom denne tråden og ikkje er heilt informert: Teiknet @ blir brukt til å markere opplysningar som er vanskelege å lese i originalkjelda. I dette tilfellet har altså registrator vore usikker på om det står 1902 eller 1907 og dermed brukt begge med @ mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Eg tenkte at eg skulle prøve å legge inn rettingar i FT 1910 no ikveld. Eg las bruksanvisninga til punkt og prikke, men ikkje f...

Det kan jo vere at det er eg som er komplett idiot, men det gjekk altså ikkje. Fekk beskjed om å logge meg inn, og det var eg allereide, så måtte eg aktivere kontoen min, og skrive desse krokute bokstavane som omtrent ikkje er leselege...

 

Eg måtte berre gje opp!

 

Er det nokon som har andre erfaringar?

 

Og rettingar som eg for mange år sidan la inn i FT 1801, er borte! Kva har skjedd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er allerede registrert bruker, så du skal ikke registrere deg på nytt for å legge inn korrekturmelding. Klikk bare på logg inn http://digitalarkivet.arkivverket.no/bruker/logg_inn/ og bruk e-postadressen og passordet du bruker for å logge inn her i forumet.

 

1801-tellingen gjennomgikk en større korrekturgjennomgang for et par år siden. Da hentet vi ut alle korrekturmeldingene og de ble kontrollert mot den originale tellingen i Riksarkivet. Der det var feiltasting, ble det rettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.