Gå til innhold
Arkivverket

Agnes Mathilda Johannessen, fødd Christiania 1881 - til Amerika 1883 eller kva tid?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg slit med å finna utvandringsåret til denne huslyden:

 

Agnes Mathilda (Martinsdotter) Johannessen, fødd i Christiania 26.10.1881, var dotter av tomtearbeidar Martin Johannessen i Christiania, opphavleg frå Vindelborg i Øvre Eiker, og andre kona Pauline Amundsdotter frå Øieren i Grue. Frå Amerika får eg opplyst at huslyden skal ha utvandra i 1883, men eg finn dei ikkje. Er det augi mine det er noko gale med?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om rett utvandringsår!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne familien? Står immigrasjonsår 1881, uten at det er sikkert...

 

1900 United States Federal Census

about Agnes M Johnson Name: Agnes M Johnson

Home in 1900: Stoughton Ward 1, Dane, Wisconsin

[stoughton, Dane, Wisconsin]

Age: 14

Birth Date: Oct 1881

Birthplace: Norway

Race: White

Gender: Female

Immigration Year: 1881

[1887]

Relationship to head-of-house: Daughter

Father's Name: Martin Johnson

Father's Birthplace: Norway

Mother's Name: Anna Johnson

Mother's Birthplace: Norway

Marital Status: Single

Occupation: View on Image

Neighbors: View others on page

Household Members: Name Age

Martin Johnson 53

Anna Johnson 50

Thorsold Johnson 25

Agnes M Johnson 14

?Linda T Johnson 10

Jalmen A Johnson 8

Arna Annandson 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Hanne Line for spennande innlegg!

 

Jau, du har funne rette huslyden i Dane Co., WI, men dersom fødselsåret til Agnes Mathilda er 1881, kan vel foreldri vanskeleg ha utvandra det året? Her er dåpen hennar på Grønland 2. juledag i 1881: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5790&idx_id=5790&uid=ny&idx_side=-123.

 

Eg skylder elles gjera merksam på at dette temaet har vore oppe til drøfting før i det gamle Brukarforum som #63573 (http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=63573&sok=Agnes+%D8yane&nr=2&antinnlegg=8&startnr=&antall=&spraak=n#anker), men utan at det gav noko avgjerande resultat...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, du har funne rette huslyden i Dane Co., WI, men dersom fødselsåret til Agnes Mathilda er 1881, kan vel foreldri vanskeleg ha utvandra det året? Her er dåpen hennar på Grønland 2. juledag i 1881: http://www.arkivverk...&idx_side=-123.

 

Ja, da var det ikke så mye igjen av 1881...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette temaet, som framleis står ope og uløyst, med von om at kanskje ein eller annan har tips å komma med...

 

Hjarteleg takk for alle innspel!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hjarteleg takk til Carsten for nye spennande og nyttige innlegg om denne huslyden!

 

Eg har no studert dei opplysningane som du har funne, og er ikkje i tvil; dette må då vera rette folki, sjølv om namni på borni er noko "vrengde"!

 

Soleis er problemet heilt løyst, og eg er nok ein gong svært godt nøgd! Du, Carsten, greier det alle meste...!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.