Gå til innhold
Arkivverket

Fødselsdato rett etter sperrefristen på kirkebøkene


Tore Johansen
 Del

Recommended Posts

Er det mulig at noen kan smugtitte etter fødselsdato/år og dødsdato på Andreas Olsen gravlagt i Skedsmo 15-02-1931?

[Start] <li>[Forrige] <li>[Neste] <li>[Siste] (Post 1 til 10 av 6 poster.)Id Fnavn Enavn Fdt Får Ddt Dår Bdato Bår F R Gnr B GravstedKommuneKorr 3015422 Andreas Olsen 1931 1502 1931 04 06 11 SkedsmoSkedsmo

 

Kildeinformasjon: Akershus fylke, Skedsmo i Skedsmo, Klokkerbok nr. Ga 0007 (1926-1945), Døde og begravede 1931, side 392.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8057&idx_id=8057&uid=ny&idx_side=-365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig at noen kan smugtitte etter fødselsdato/år og dødsdato på Andreas Olsen gravlagt i Skedsmo 15-02-1931?

[Start] <li>[Forrige] <li>[Neste] <li>[Siste] (Post 1 til 10 av 6 poster.)Id Fnavn Enavn Fdt Får Ddt Dår Bdato Bår F R Gnr B GravstedKommuneKorr 3015422 Andreas Olsen 1931 1502 1931 04 06 11 SkedsmoSkedsmo

 

Gårdsarbeider Andreas Olsen er ifølge kirkeboka født 18. september 1862 i Nannestad og død 8. februar 1931 på Skedsmo pleiehjem.

 

Vi som administrerer de skanna kildene i Digitalarkivet har i regelen ikke tid til å svare på denne typen spørsmål. Vi henstiller til at slike spørsmål rettes til statsarkivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret Kristian, jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle legge et slikt spørsmål.

 

Men det var kroppen jeg trodde det skulle være. :)

 

 

 

Mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.