Gå til innhold
Arkivverket

Brukernes eget forum


Magnus T.J.Johansen
 Del

Recommended Posts

Jeg har prøvet og kontakte visse personer mere direkte i Norge som måske aligevel virker meget bedre på folk. Jeg har prøvet dattereren til Aril Snorre Edvardsen Selseng i Norge ,men det træ siger no.patch actualy altså ikke så meget forbindelse at træet slår ud som ready to connect o.s.v Så jeg har også prøvet andre Edvardsen i Norge som Agnes Eline Jørgine Johansen (Edvardsen) gift med Jentoft Johansen hvor mitt patch var okay til connect on Geni.com o.s.v. Det ser spændende ud ,men går ikke ordeligt akkurat efter mitt Hoved ,forde jeg synes det går alt for langsomt med det her manrer aligevel. Nu håber jeg på bedre held i den kommende tid. Den Israelske Manager for Beit Hatfutsot bad mig godt Helbred og held og lykke med mit foretagende i Slægts hensende altså. Det er jeg også glad for og høre ,nu min Yiddish side er kommet under land i http://www.bh.org.il i Tel Aviv i Israel med mitt eget personlige Jøde nummer med The Johansen Family Tree, Hometown ,Ejde in The Faroe Islands. Nummeret er så at sige Top-hemmeligt selvfølgeligt.

 

Står og venter på response. Særligt angående Geni.com Medlemmerne i Norge og andre steder henne. MVH. Magnus Torstein Jogvanson Johansen ,på Ejde,Færøerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har her noget lignende om Jøder i mit Familie Træ The Johansen Family Tree ,Ejde in The Faroe Islands. Men omvendt emne ,noget om Thyge Frantzen fra Rømø og hans Kone, Ingeborg Valentinsdatter, som nogen mendte var fra Italien. http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,21309.0.html

 

Med venlig hilsen: Magnus fra Ejde på Færøerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så venlig min Facebook.com Profile er : http://www.facebook.com/#!/magnjo/ med eller under mit fulde navn. Som er : Magnus Torstein Jogvanson Johansen ,Ejde eller Eidi, på Færøsk :Eiði. The Faroe Islands. Network The Faroe Islands.

 

MVH. Magnus T.J.Johansen på Ejde, Færøerne.

 

Min nye Hjemmeside addresse er : http://www.123hjemmeside.dk/FaroesJew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, har fået accept om samarbejde på Mona Edvardsen Selseng Geni.com Profile. Men mangler og åbne Træet og se mere direkte . Måske går det uden de nødvendige Slægtsleddene ,men det ved jeg ikke ordeligt endnu. Håber og kunne se på Træet alligevel direkt nærmere på nært hold selvfølgelig. MVH. Magnus T.J.Johansen fra Ejde på Færøerne.

 

Ps.!!! Jeg krydser fingre på dette her anliggende. http://wwww.geni.com/people/Mona-Edvardsen-Selseng/6000000007240887471 fra datoet 04/10/2011 Ejde,Færøerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desværre Mona Edvardsen gift Selseng siger hun ikke akkurat er på Geni, Så jeg får ikke adgang til Træet aligevel. Lort aligevel . MAGNS TORSTEIN JOGVANSON JOHANSEN på FÆRØERNE.

 

NB.!!! På hendes Geni står jeg og være halfbroher to my Siblings and my Parents to were Step /fater and mother, menjeg har kun biologiske Søskende og Forælder aligevel, hvordan det er kommet så skævt for i Op-date hos andre personer eller Manager for Geni tree ved jeg ikke ordeligt. Mærkeligt aligevel synes jeg. Det er faktiskt det bare Logn op-datering. MVH. Magnus Torstein Jogvanson Johansen , på Ejde - Færøerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, Ken V. Nordberg.

 

Jo, tak på Geni.com er meget godt og hente . Bliver helst nødt og blive derinde til jeg får ordeligt Bid på Krogen. Har set på din Link om foreksempel om SMØR Slægten o.s.v intersandt synes jeg ordeligt.

 

Jeg har den her prossedyre . Jeg søger på mine opdagede " Nøgle-personer på Ancestry.com og Forbinder på Geni.com og til sidst Op-dater på Myheritage.com . Endeligt har jeg så Familie Back-op på http://www.bh.org.il i Beit Hatfutsot i Tel Aviv skulle der være nogen problem med mit The Johansen Family Tree existens i det hele taget også videre. Har Top-hemmeligt Jøde-nummer der på Beit Hatfutsot som jeg gemmer som Guld.

 

Det værste man vidste før i tiden om fanger var at ingen vidste hvor henne de var . Da prøvede man og opspore hvorhenne så man kunne virke som lidt Myndig sikkerhed på den måde ,men det lykkedes ikke altid desværre. Nogle blev direkte pinefuldt dræbt under Tortur også. Så det er ikke altid at man skal akkurat som " Skrøvle " for meget offentligt.Det drejer sig om og due Ballansen ordeligt må jeg sige på en måde.

Mvh. Magnus Torstein Jogvanson Johansen på Ejde, Færøerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej ,igen .Jeg er nu kommet til Peter Jonsson á Sandvin fra 1275 TO 1275 Sandven ,Kvam, Hordaland i Norge ,der var gift 2 gange en med Ingeborg Norheim der var fra 1275 til 1295 og med Magnhild Norheim 1250 til 1310 . Peter forældre var Jon Perersson Bååt ,Sandven bnr 1. Hordaland i Norge og gift abt. 1283 i Sveruge gift med Ingeborg Eriksdotter der var Svendsk fra Filshult 1250 i Jonkoping og død 1295 . Jeg prøver og sammenføje dem til mine andre personer som så på Myheritage.com ,Nils Arnesen Kleppe og Inger Humleøen født den 1784-d.Denne Kleppe var muligvis noget med og gøre med Aril Snorre Edvardsens Familie foreksempel og så videre . Jeg får det nok og rigge til enden altså The Final.

 

Har nogen en kommentar så skriv til mig gerne. Med venlig hilsen. Magnus T.J.Johansen fra Ejde på Færøerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.