Gå til innhold
Arkivverket

Databasane har børja oppføra seg merkeleg! - Forklaring?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har flytt på meg, og når eg no skal ta til att med søk i databasane, so får eg problem, til tross for at eg no nyttar Firefox (som vart føreslege sist eg hadde vanskar med Internet explorer)

 

Til dømes:

 

Eg søker etter alle som heiter Augund i Hafslo i FT1801. For å fanga opp ulike skrivemåter av namnet, skriv eg "inneheld gu" og får opp 50 alternativ av ulike slag. Eg ser at dei to første høver og kryssar av til venstre. Men i staden for at systemet plukkar dei ut, forsvinn kryssi, og dei same 50 alternativi kjem opp på ny!

 

Liknande problem har eg fått i samband med søk i skifteregisteret for indre Sogn.

 

Har nokon ei forklaring på kva som skjer?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde i utgangspunktet det kunne være snakk om feil i "Cookies" oppsettet, da disse, så vidt jeg vet, brukes til og lagre valg bruken gjør underveis i systemet. Men etter og ha prøvd det selv ser jeg at man får en tydelig melding dersom webleseren ikke tillater "Cookies".

 

Jeg trodde også at du bare får opp listen med avkrysninger av ulike forslag dersom du gjør ett globalt søk. Hvis jeg går direkte inn i FT1801 for Hafsloe (lenken til Berit over) og skriver inn "Førenamn" og "inneheld" og deretter "gu" i søkefeltet så får jeg riktignok 50 tilslag, men ikke noen avkrysningsliste?

 

Søkene fungerer for øvrig helt fint for meg både i Firefox og Internet Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det av og til skjer uforklarlige ting på DA, men når jeg prøver på nytt etter en stund så er det i orden.

 

Etter å ha følgt med på TV-Norges program "Åndenes makt" av og til undrar eg meg ikkje på at ein og annan av dei som "ligg lagra" i DA sine linkar er inne av og til og "lagar litt krøll" i systemet. :D

 

Frå spøk til alvor: Eg har mange gongar undra meg over at eg kan få forskjellig tilslag på samme søke ord/namn og samme søkemåte når eg er inne på DA.

Har fleire gongar opplevd at eg har søkt på feks. Augustinus ikkje funne det eg var ute etter, gjentek same søket etter ei stund og fått tilslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at du bare får opp listen med avkrysninger av ulike forslag dersom du gjør ett globalt søk. Hvis jeg går direkte inn i FT1801 for Hafsloe (lenken til Berit over) og skriver inn "Førenamn" og "inneheld" og deretter "gu" i søkefeltet så får jeg riktignok 50 tilslag, men ikke noen avkrysningsliste?

 

Du får avkrysningsliste dersom du bruker "innheld, vis".

 

Jeg flytter emnet til "Spør Digitalarkivet", slik at redaksjonen lettere blir oppmerksomme på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke godt å si hva som har skjedd i dette tilfellet, men jeg er tilbøyelig til å tro at det kan være datamaskinen som spiller et puss. Noen kommer med innstillinger som gjør at en bestemt bevegelse med musen har samme funksjon som tilbakeknappen i nettleseren, f.eks. Jeg vet også at det kan skape trøbbel i Digitalarkivet hvis en bruker tilbake-knappen i nettleseren etter en har utført søk, i stedet for knappen Ta bort søkeresultatet som en finner i knapperaden over dataene.

 

Uansett er det nyttig for oss å få tilbakemelding om dette - det kan være flere har samme problem og at det er en systematisk feil som er enkel å fikse. Så ikke nøl med å gi oss beskjed her i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk for fleire nye innlegg om dette problemet, som framleis ikkje har funne noki løysing hjå meg! No freista eg nettopp å leita etter ein emigrant Knut Johnson frå Håve i Fron, men for det første finn eg berre dei to "gamle" passasjerlistene frå Christiania/Oslo (og ikkje tilleggslista som kom her for ei tid attende), og når eg skal søkja vidare etter å ha funne alle som heiter "Knu" til førenamn, vil ikkje maskinen sortera ut dei som har bustad i "Fron"!

 

Dette er ganske so plagsamt... Kva gjer eg galt?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.