Gå til innhold
Arkivverket

medlemsskap kontra gjest i DIS-NORGE?


Cicilie Wandsvig
 Del

Recommended Posts

Hvilke fordeler får man ved å ble betalende medlem i DIS-Norge kontra det å ha en gjeste-konto der?

 

Hei !

 

Kan du ikke bare spørre dem om det, tror ikke det er noe livsfarlig ?

 

Mvh. Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du sikkert svar på spørsmålet ditt: DIS-Norge: http://www.disnorge.no/

 

Jeg vet ikke hvor du holder til, men her er litt om Slektsforskerdagen 29. oktober 2011 i Oslo: http://oa.disnorge.n...rskerdagen-2011 (Arrangeres flere steder i landet.)

 

DIS - Oslo og Akershus sitt medlemsblad 'Disputten', nr. 3-2011, kan lastes ned av alle fordi den samtidig er messeavis for Slektsforskerdagen - se lenke på forrige side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at man kan få rabatt på Telenors og nextgentels bredbånd.

Mulighet til å delta på ulike treff og møter, samt tilbud på kurs.

Og så får man bladet de sender ut 4 ganger i året og tilbud på endel bøker o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med flere slektslag sentralt og lokalt er jo helt IDIOTISK! Det er jo ikke nødvendig med flere slike konkurrerende foreninger? Nordmenn (og tyskere) er jo eksperter på å etablere konkurerende foreninger på samme tema!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med flere slektslag sentralt og lokalt er jo helt IDIOTISK! Det er jo ikke nødvendig med flere slike konkurrerende foreninger?

 

??? kva foreiningar meiner du konkurrerer? Kva går konkurransen ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med flere slektslag sentralt og lokalt er jo helt IDIOTISK! Det er jo ikke nødvendig med flere slike konkurrerende foreninger? Nordmenn (og tyskere) er jo eksperter på å etablere konkurerende foreninger på samme tema!

 

Jeg er medlem av to slektshistoriske foreninger, fordi de begge gir ut blader/tidsskrifter med innhold som jeg finner interessant. Medlemskapene er i praksis abonnementer, og jeg opplever ikke at det er noen konkurranse mellom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i begge foreningene.

 

Jeg har ingen betenkeligheter med å støtte dugnadsånden i disse foreningene, selv om dette er lønnsomt for meg eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.