Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmelding på Nordfjordeid


Rune Bergesen
 Del

Recommended Posts

Han var maskinist og etterlot seg enke Hilda og barna:

 

Jenny, g.m. Johs. Bjørlo, Nordfjordeid

Kaspar Sæten, Loen

Emma K. Nord, Nord

Olga K. Nord, Nord

Inga, g.m. murer Andreas Bjørlo, Nordfjordeid

Alfred K. Nord, Oregon ave., Breckenrigde, Minnesota

Oskar K. Nord, Nedre Stølen 11, Bergen

Hjalmar K. Nord, 48 Hoyt st., Brooklyn, N.Y.

Sverre K. Nord, 48 Hoyt st., Brooklyn, N.Y.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Oldefaren min, Kasper Mathias Jakobsen Nord heitte opprinneleg Kasper Mathias Jakobsen Lien og kom frå Haugen i Eid kommune.

 

Han flytta til Nor i same kommune og sette opp hus der, samstundes som han skifta etternamn frå Lien til Nord.

 

Som Yngve Nedrebø skriv var han maskinist (dette var på båten Dølen som gjekk på Hornindalsvatnet, frå Nor til Grodås ), men han var også smed.

 

I Yngve sitt svar er heile familien til Kasper lista opp, og Emma (som vart gift med Anders Bjørlo) var bestemor mi. Emma og to av systrene hennar (Jenny og Inga) var forresten gifte med tre brødre frå Bjørlo.

 

Kona til Kasper (oldemora mi) blei kalla Hilda, men heitte Gunnhild Andrea Gullaksen og kom frå Bergen.

 

Eg vaks opp i huset som Kasper bygde på Nor og bur no i Bergen

 

Til opplysning kan det nemnast at Jan Valle i Sortland (som og er medlem i Forumet) har gitt ei oversikt over etterkommarane av slekta til Kasper og syskjena hans.

 

Beste helsing Jan Asle Olseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA vil jeg spørre deg om 2 av barna til Emma, Maalfrid 1912 gift Olseth? og Kenny 1919 i Stegen?, kan du gi flere opplysninger om disse 2. Inga hadde en sønn Malmfinn 1918, hvor blir han av og når dør han?

Hilsen Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" DA vil jeg spørre deg om 2 av barna til Emma, Maalfrid 1912 gift Olseth? og Kenny 1919 i Stegen?, kan du gi flere opplysninger om disse 2. Inga hadde en sønn Malmfinn 1918, hvor blir han av og når dør han?

Hilsen Rune"

 

Mora mi heitte Malfrid Gunnhild Kaspara Bjørlo (g Olseth, f 17/8-1912 - d 13/3-2002 på Nordfjordeid) var gift med Johannes Olseth (f 29/9-1906 i Askvoll - d 23/8-1989 på Nordfjordeid).

 

Bestemora mi, Emma hadde fire barn, slik at mora mi hadde to søstre og ein bror:

 

Godny Erna Alvhild Bjørlo (g Oksnes, f. 22/4-1915 på Nordfjordeid - d 2/5-1999 i Bergen)

Kjelly Agnes Konni Bjørlo (ug, f 16/7-1919 - d 7/5-1999 på Nordfjordeid) [ så det er Kjelly ikkje Kenny, Stegen forsto eg ikkje]

Kjell Kåre? Bjørlo (gm Asta Steen Bjørlo, f 17/12-1926 - d 18/7-2010 på Nordfjordeid)

 

 

Emma si søster, Inga hadde to søner:

 

Klamar Hilmar Bjørlo (gm Oddfrid Steen Bjørlo, søster til Asta nemnt over, f 10/5-1916 - d 1/4-2003 på Nordfjordeid)

Malfinn Bjørlo (ug, f 22/2-1918 - d 2/3-1975 på Nordfjordeid).

 

Mesteparten av dette er teke frå Jan Valle si oversikt over slekta til Kasper.

 

Beste helsing Jan Asle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.