Gå til innhold
Arkivverket

Jeg kan gjøre oppslag i Haugesunds Avis/Dagblad


Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Jeg kan gjøre oppslag i Haugesunds Avis/Dagblad (mikrofilm) hvis noen skulle trenge opplysninger i dødsannonser, nekrolger m.m

 

Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du finne dødsannonser for:

- Kristian Goa KJETLAND død 25 June 1958 Rygge, Østfold. Det var jetfly ulykke derfor sikkert mer en bare dødsannonser.

- Marie Louise (f. Larsdatter) MATHISSEN død ca 7 April 1947 Begravet 12 April 1947

- Luck OLSEN GOA død 2 February 1982, Tysvær

 

 

mailadressen min er: afgoa krøllalfa telus dot net

 

På forhånd takk!

 

Adele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne!

 

Det mangler kanskje de siste to tre årene, men de er tilgjengelige på papir! Når Haugesunds Avis /Dagblad startet har jeg ikke helt i hodet akkurat nå.

 

Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du finne dødsannonser for:

Jens Kornelius Aanensen døde 15 juni 1935

Nina Bergitte Kristine Aanensen døde 30 august 1941

 

Tusen takk for all hjelp jeg har fått av deg.

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tusen takk, undersøker om jeg har feil dødsdato på Jens.

Kan du også se på Rasmus Olsen Munkejord død 17.10.1917

og Anna Malene Olsdatter Munkejord død 8/10 1941

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!

En stor del av min manns familie har vært bosatt på Haugalandet og det er mange dødsannonser jeg kunne tenke meg å ha på plass i slektstreet.

Kanskje du kan ta et par til å begynne med.

Olaus Hansen Haugen f. 25.okt 1857, d. 4. des 1942 og hans kone Anna Marie Jakobine Haugen f. 27. juli 1859, d:4. april 1911.

Frank Haugen f.8.jan 1886, d. 1. jan 1956 og hans kone Elen Halvorine Haugen f.19. des 1886, d; 28. febr 1968.

 

Med vennlig hilsen

 

Marianne Malme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En stor del av min manns familie har vært bosatt på Haugalandet og det er mange dødsannonser jeg kunne tenke meg å ha på plass i slektstreet.

Kanskje du kan ta et par til å begynne med.

Olaus Hansen Haugen f. 25.okt 1857, d. 4. des 1942 og hans kone Anna Marie Jakobine Haugen f. 27. juli 1859, d:4. april 1911.

Frank Haugen f.8.jan 1886, d. 1. jan 1956 og hans kone Elen Halvorine Haugen f.19. des 1886, d; 28. febr 1968.

 

Med vennlig hilsen

 

Marianne Malme

 

Har du noen mailadresse jeg kan sende dette til? Frank Haugen kan jeg ikke finne som død 1.1.1956. Kan det være feil dato?

Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen mailadresse jeg kan sende dette til? Frank Haugen kan jeg ikke finne som død 1.1.1956. Kan det være feil dato?

Mvh. Johan Arthur Hansen

 

 

Hei !

 

min mailadr er: mmslekt@gmail.com.

 

Ang Frank Haugen så er det den dato som står på gravsteinen og det samme som er registrert på gravminner. Har ikke sjekka kirkeboka da

 

Mvh

 

Marianne Malme

 

 

 

Hei !

 

min mailadr er: mm.slekt@gmail.com.

 

Ang Frank Haugen så er det den dato som står på gravsteinen og det samme som er registrert på gravminner. Har ikke sjekka kirkeboka da

 

Mvh

 

Marianne Malme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg vet ikke om dette er et tilbud ennå, men jeg skulle gjerne sett hva som står i dødsannonsene til :

 

Ole Johan Færås f. 27.12.1885 d. 19.12.1968 i Haugesund og

Sofie Færås f. 24.12.1894 d. 5.1.1985 i Haugesund

 

sokndal alfakrøll yahoo.com

 

Endret av Stein Norem Wisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette er et tilbud ennå, men jeg skulle gjerne sett hva som står i dødsannonsene til :

 

Ole Johan Færås f. 27.12.1885 d. 19.12.1968 i Haugesund og

Sofie Færås f. 24.12.1894 d. 5.1.1985 i Haugesund

 

sokndal alfakrøll yahoo.com

 

Det skal jeg ordne!

Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei!

 

Jeg lurer på om du kunne finne dødsannonsen til min oldemor Ane Marie Ingebrigtsen, født Halvorsdatter/Halvorsen i 1867 i Kristiansund, men bosatt i Haugesund fra omtrent 1918.

Jeg vet bare at hun døde i 1938 i Haugesund.

Dødsdatoen og begravelsessted er ukjent. Har funnet tre av sønnene i registeret over begravede i Haugesund, men ikke henne og heller ikke datteren.

 

På forhånd takk og fortsatt God Jul!

 

Mvh

 

Tore Jamne

 

torejamne@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvis du gjøre oppslag i  Haugesunds Avis endå, kan du finne dødsannonser for:

·         Anna Olava Olsen Goa f. Stokkedal døde den 23 mars 1973 på Dale og ble begravet, tror jeg, 31 mars 1973 sannsynligvis i Vats, Vindafjord.

På forhånd takk!
Adele Goa 

Camrose, Alberta

Canada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.