Gå til innhold
Arkivverket

Rubrikk "døde og begravede" viser til "Innflyttere og utflyttere"


Anne Gro Ek
 Del

Recommended Posts

Hvis det ikke er jeg som gjør noe veldig feil, så har jeg noen ganger opplevd at det vises til feil kategori fra oversikten i kirkeboka. Slik som dette. Jeg er ute etter døde og kommer inn på oversikt over inn-utflyttede. Her er det link 1852 helt ut 1854 under "Grue 1847-1858" som vel er feilplassert. Etter det jeg kan se er ikke døde for 1853 å finne noe sted.

 

Vil dere ha beskjed om disse feilvisningene eller skrives det på konto for det vi må leve med? Det er greit for meg smile.gif

 

Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er jeg som gjør noe veldig feil, så har jeg noen ganger opplevd at det vises til feil kategori fra oversikten i kirkeboka. Slik som dette. Jeg er ute etter døde og kommer inn på oversikt over inn-utflyttede. Her er det link 1852 helt ut 1854 under "Grue 1847-1858" som vel er feilplassert. Etter det jeg kan se er ikke døde for 1853 å finne noe sted.

 

Vil dere ha beskjed om disse feilvisningene eller skrives det på konto for det vi må leve med? Det er greit for meg smile.gif

 

Dersom du ser på kildeinformasjonen (velg å vise bildeinformasjon øverst eller nederst), ser du at s. 374 er indeksert som liste over døde og begravede. Det er feil, og som en følge av det blir også innholdssiden feil. Dette kan vi rette, og vi er glade for å få slike tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.