Gå til innhold
Arkivverket

Albert Fabian Nelson - fødd i Sverige 1882 - utvandra 1900? - kven var han?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Albert Fabian Nelson, stundom òg kalla Fabian A. Nelson, er oppgjeven fødd i Sverige 4.6.1882 og skal ifølgje FT1930 for Marion Co., OR ha utvandra i (eller kring) 1900. Foreldri hans er oppgjevne vera Nils Pehrsson og kona Kristine.

 

Er det mogeleg ut ifrå desse opplysningane å finna:

 

* Albert Fabian's fulle svenske namn?

 

* Kontrollera fødselsdatoen hans?

 

* Kvar i Sverige var han fødd og oppvaksen?

 

* Kontrollera utvandringsåret hans?

 

* Fulle namn på foreldri hans med yrkestitel og bustad?

 

* Kvar var foreldri fødde/oppvaksne?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag hittar ingen Albert Fabian född 1882 i Sveriges Befolking 1890. Hittar inget barn som heter Albert Fabian född under närliggande år heller med föräldrar med de namn du uppger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne Albert du mener?

 

 

United States Census, 1930 for Albert F Nelsen

Name: Albert F Nelsen Event: Census Event Date: 1930 Event Place: Salem, Marion, Oregon Gender: Male Age: 47 Marital Status: Married Race: White Birthplace: Sweden Estimated Birth Year: 1883 Immigration Year: 1900 Relationship to Head of Household: Head Father's Birthplace: Sweden Mother's Birthplace: Sweden Enumeration District Number: 0061 Family Number: 144 Sheet Number and Letter: 6B Line Number: 51 NARA Publication: T626, roll 1948 Film Number: 2341682 Digital Folder Number: 4547510 Image Number: 00231 HouseholdGenderAge Albert F Nelsen M 47

Spouse Hattie E Nelsen F 40

John T Wilson M 19

Grover E Wilson M 17

William A Wilson M 9

Child Fabian A Nelsen M 6

 

https://familysearch...M9.1.1/XC95-5HL

 

 

Oregon, Death Index, 1903-1998 for Albert F Nelson

 

Name: Albert F Nelson Event: Death Event Date: 21 Jun 1950 Event Place: Marion, Oregon Age:

Birth Date:

Spouse: Hattie Nelson Certificate Number: 6339 Comments: https://familysearch...M9.1.1/VZCW-J18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mulig det er et skudd i blinde, men fant denne i Emibas som står utvandret til USA 1920. Siden han står fra obefintliga,er det sannsynlig at han reiste før:

 

 

Post 370682

 

Nilsson, Elof Fabian

Stenarbetare (man)

 

f. 4/6 1882 i Kyrkhult, Blekinge län (Blekinge)

 

Utvandrad 1920

från Obefintliga, Mörrum, Blekinge län (Blekinge)

till Amerika

 

Källa: Husförhörslängd, s. 221

 

Emibas emigrationsakt: Mörrum K 1920 011

 

 

Har sjekket fødsel-dåpsbok Kyrkhult:

 

født 4/6 1882,døpt 11/6

Elof Fabian

foreldre: Nils Persson og hustru Kersti Hansdtr.,Isaksmåla.

 

 

I husforhøret for Kyrkhult 1876-1885 s. 238 Isaksmåla:

Nils Persson, skomaker,f. 9/4 1848 Jämshøg, Blekinge

Kersti Hansdtr., f. 25/2 1852 Øljehult,Blekinge.

 

 

Familien flyttet til Jämshøg 7/11 1882, derfra til Asarum 16/11 1884.

I Asarum bor de i folketelling 1900.

 

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary, tanteva(?) og Kari for spennande og interessante innlegg. Du, Ann-Mary, har funne den rette huslyden i FT1930 og dødsfallet hans Albert frå 1950, medan du, Kari, må ha funne riktig Albert Fabian som Elof Fabian! Namni til foreldri og fødselsdatoen stemmer heilt presist! Eg er imponert!

 

Då har eg med eitt fått svar på alle spørsmåli mine; det einaste som manglar er ei stadfesting av utvandringsåret hans, men ved leiting på Ellis Island finn eg denne Fabian Nilsson i 1909 (http://www.ellisisland.org/search/shipManifest.asp?MID=01463552820163952384&FNM=FABIAN&LNM=NILSSON&PLNM=NILSSON&bSYR=1880&bEYR=1884&first_kind=1&last_kind=0&RF=1&pID=101645020581&lookup=101645020581&show=\\192.168.100.11\images\T715-1307\T715-13070576.TIF&origFN=\\192.168.100.11\IMAGES\T715-1307\T715-13070576.TIF). Eg greier ikkje å lesa denne sida og forstørringi virker ikkje, men alderen stemmer godt!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Arne for nytt innlegg! No greidde eg endeleg å laga dette biletet større, og du har heilt rett! Det står Nils Persson i Nörrum, so då er me på rett spor! Elof Fabian utvandra i 1909, og problemet er soleis løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Från Sveriges Befolkning 1900:

 

Familjen bor på:

Dufveryd N:o 1 (antar att detta är gårdens namn) i Asarum (Blekinge län, Blekinge)

 

Familjen:

Persson, Nils

Skomakare Torpare

f. 1848 i Jämshög (Blekinge län, Blekinge)

Gift man, far i familjen

 

Hansdotter, Kersti

f. 1852 i Öljehult (Blekinge län, Blekinge)

Gift kvinna, mor i familjen

 

Elof Fabian

f. 1882 i Kyrkhult (Blekinge län, Blekinge)

Pojke, barn i familjen

 

Johan Gottfrid

f. 1884 i Asarum (Blekinge län, Blekinge)

Pojke, barn i familjen

 

Hanna Teresia

f. 1889 i Asarum (Blekinge län, Blekinge)

Flicka, barn i familjen

 

Albert Adrian

f. 1895 i Asarum (Blekinge län, Blekinge)

Pojke, barn i familjen

 

Hoppas det är till glädje,

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Eva for utfyllande opplysningar om denne huslyden! Det er noko uvanleg at Elof vert til Albert i Amerika, men der kan ein jo aldri veta... Eg hadde ein gong ein svenske (frå Skåne?) med namn Lars som i Amerika kalla seg Alonzo! Men eg hadde òg ein gong ein nordmann med namn Ole Olson som i Amerika kalla seg for William Williamson!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man behöver inte flytta till Amerika för att byta namn ;)

 

Min farfars morfar föddes som Ole Pedersen Oksøyen i Norge och dog som Olle Holmberg i Sverige :)

 

(Jag hade missat att man inte fick ha annat namn än för- och efternamn så nu har jag bytt :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.