Gå til innhold
Arkivverket

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR alle sammen.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Så har det gått et helt år igjen. Det toget går fortere for hvert år.

 

Jeg ønsker alle gamle og nye brukere og ansatte en riktig hyggelig jul og et godt nytt år.

 

Hilsen Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Topp bidragsytere i dette emnet

  • Berit Knudsen

    1

  • Reidar Oddløkken

    3

  • Harald Søren Storaker

    2

  • Svein O. Tislevoll

    2

Takk, og det samme til deg, Berit. Kan ikke skjønne at det er over 1 år siden vi satt og verket etter 1910 tellingen skulle åpne.

Vil samtidig takke for all hjelp gjenom året som har gått.

GOD JUL OG GODT NYTTÅR

Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Berit. Og i like måte alle sammen!

De fleste av oss kjenner jo hverandre kun gjennom disse forumene. Likevel er det jo all grunn til å ønske hverandre (som gode venner) en god jul og et godt nytt år.

 

Hels hemmat !! (Og bruk litt mer tid akkurat der det kommende året.)

 

Hilsen Iver på Hamar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En riktig God Jul og alt godt i det nye året til alle og håper på mange nye utfordringer på forumet neste år!

 

Julesnøen velter ned her (så lenge det varer)

 

Mvh. Johan Arthur Hansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul og Godt nytt år til alle sammen! Og tusen takk for all den hjelpen jeg har fått gjennom året som gikk. Ikke mye julesnø her (og ikke forventer vi det heller), men julestemning blir det likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg ønsker alle her på brukerforumet ei riktig god jul og et godt nyttår 2012,og takker for verdifull hjelp i året som gikk !

 

Med bar mark er det ikke mye som minner om vinter og jul utenfor ,men inne kommer vel julestemninga når " gulvene er vaska og treet pynta" også denne jula :D

 

Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøl om det er litt tidlig ønsker også jeg alle i forumet ei riktig god jul og et godt nyttår i 2012 med god takhøyde og romslighet i forumene ;) :D

 

Takk for all hjelp i året som er gått!

 

Ca. 15 cm med snø og ca. 25 minus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil herved få ønske alle skikkelige og kjekke folk en god jule- og nyttårshelg ! Takk for all god hjelp innpå her og takk for at jeg har fått mulighet og glede ved å hjelpa andre, der jeg har kunnet også.

 

V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Med ønsker om ei God Jul og et Godt Nyttår til dere all.

 

Takker også for godt samarbeide og håper fortsatt på det.

 

Noe julesnø og kuldegrader har vi og alt ser bru ut til å ta i mot den store høytiden.

 

Hilsen Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på, vil så gjerne få takke så mye for all hjelp i året som har godt, Det er utrolig hvor mange hyggelige å hjelpsomme

mennesker det er i forumet. Ønsker alle en fredfull og hyggelig Jul og et godt nytt år!

Her er det 24 gr C og strålende solskinn! Med solfylt hilsen fra Spania. Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.