Gå til innhold
Arkivverket

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR alle sammen.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Topp bidragsytere i dette emnet

  • Reidar Oddløkken

    3

  • Harald Søren Storaker

    2

  • Anne Lene Hagen

    1

  • Svein O. Tislevoll

    2

Jeg slutter meg til ønskene om en riktig god jul og godt nytt år!

Stor takk til alle som har hjulpet meg med mine store og små slektsproblemer ( noen nøtter går det nok ikke an å knekke, dere....).

 

Her i Lier har vi nesten 2 varmegrader og endel hvit, tung snø, så det ser iallefall "juleaktig" ut!!

 

hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden en av de store , solide , trauste og dyktige fra Hedmark er blitt kastet ut fra dette forumet , og ikke har mulighet for å ønske god jul og godt nyttår til dere har jeg fått en forespørsel av Lars Ove Wangensteen ( noe som jeg gjør med den største glede og selvfølgelighet ) å overbringe følgende julehilsen til dere , sitat :

 

 

" skal hilse fra lars ove wangensteen og ønske alle en god jul. Spesielt håper han de som rapporterte han slik at han ble kastet ut en fredfull jul"

 

Med vennlig hilsen Lars Ove .

 

God jul fra Bjørn Løkken i Trøndelagen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen er det nettopp slikt ver eg ynskjer. Godt over Null og reign. Då ramlar ein ikkje på fortauet pga is, Legevakten vært ikkje overfylt og Ortopeden vært ikkje sprengd.

 

Takk for hjelpa eg har fått siste året !

 

Og ei GOD JUL og GODT NYTT ÅR til dykk alle i Bukarforum !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alle sammen.

 

Jeg vil også være med på listen som ønsker likesinnede slektsgranskere en god jul og et godt nyttår.

 

Vil også nytte anledningen til å takke alle som har brukt tid til å hjelpe meg med de spørsmålene jeg har stilt.

 

Vi starter med nye ark i 2012.

 

mvh

 

Per Aase Andresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle brukere av dette forumet en riktig god jul og et godt nyttår. En spesiell hilsen til alle dere som har funnet svar på mine spørsmål i året som har gått. Takket være deres store hjelpsomhet, har min slekt vokst. Dere er utrolig dyktige.

 

Julehilsen fra Oddbjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått- og overlevd Jul !

Ha ei velsigna roleg romjul alle saman, og la den store genealogiske freden senka seg over store og små debattanter (... og andre tanter) både i dette forum som i andre fora.

Beste helsing Terje, som på høvisk vis ønskjer kvar og ein alt godt i det nye året - i følgje den Gregorianske kalendaren det totusenogtolvte året etter Kristi fødsel

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle mine hjelpere i mine søk på forumet Et godt nytt år! En spessiel hilsen til Bjørn Angeland

og hans kone Britt!Godt nytt år! Savner deg i forumet,vet du sliter med sykdom.Med vennlig hilsen Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.