Gå til innhold
Arkivverket

Uranienborg 1880-1895 Oslo


Karin Moen  Oslo
 Del

Recommended Posts

Den siden det lenkes til, er ikke tilgjengelig av personvernhensyn. Men kanskje ytterårene på selve boken burde endres fra 1880-1895 til 1880-1933?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at denne ministerialboken har "fått med seg" fødte år 1933.

 

Får vel ta med en lenke også

http://www.arkivverk...s=1&idx_id=5440

 

Den siden det lenkes til, er ikke tilgjengelig av personvernhensyn. Men kanskje ytterårene på selve boken burde endres fra 1880-1895 til 1880-1933?

 

Det er side 100 som er indeksert som fødte og døpte 1933. Side 100 er imidlertid tilgjengelig som foregående bilde, der indeksert som fødte og døpte 1886. Jeg er i permisjon og får jeg ikke sjekket, men jeg antar at den sperra sida inneholder et løst vedlegg, og at den er feilindeksert - burde vært løse vedlegg 1933. Den ville uansett vært sperret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er side 100 som er indeksert som fødte og døpte 1933. Side 100 er imidlertid tilgjengelig som foregående bilde, der indeksert som fødte og døpte 1886. Jeg er i permisjon og får jeg ikke sjekket, men jeg antar at den sperra sida inneholder et løst vedlegg, og at den er feilindeksert - burde vært løse vedlegg 1933. Den ville uansett vært sperret.

 

Jeg har fått sjekket likevel. Det var et løst vedlegg vedrørende den navneendring som er notert nederst til høyre på s. 100. Da det løse vedlegget ikke inneholder sensitiv informasjon, og for å unngå forskyvinger av permanente lenker, har jeg valgt å endre indekseringa av bildet som nå er sperra, til fødte og døpte 1886. Dermed blir det synlig på vanlig måte i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.