Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebøker for Kinn prgj., Sogn og Fjordane


Anne-Berit Eriksen
 Del

Recommended Posts

For noen år siden fant jeg fødsels- og dåpsdato til flere familiemedlemmer født i årene 1908-1914 i Kinn sokn/prgj.

Jeg noterte meg dessverre ikke hvor jeg fant opplysningene, men mener jeg må ha funnet dem i skannete kirkebøker. Jeg finner dem imidlertid ikke igjen. Det virker usannsynlig, men kan ha blitt fjernet?

I Kinn/Kinn finner jeg ingen kirkebøker med opplysninger om fødte i denne perioden. For å være sikker på at jeg ikke har lett i feil sokn, har jeg "bladd" meg gjennom kirkebøkene for de andre soknene i Kinn, men finner ikke personene der heller.

 

Mvh

Anne-Berit Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For noen år siden fant jeg fødsels- og dåpsdato til flere familiemedlemmer født i årene 1908-1914 i Kinn sokn/prgj.

Jeg noterte meg dessverre ikke hvor jeg fant opplysningene, men mener jeg må ha funnet dem i skannete kirkebøker. Jeg finner dem imidlertid ikke igjen. Det virker usannsynlig, men kan ha blitt fjernet?

I Kinn/Kinn finner jeg ingen kirkebøker med opplysninger om fødte i denne perioden. For å være sikker på at jeg ikke har lett i feil sokn, har jeg "bladd" meg gjennom kirkebøkene for de andre soknene i Kinn, men finner ikke personene der heller.

 

Hei! Vi har definitivt ikke fjernet noen kirkebøker eller deler av innhold. Det er dessverre vanskelig for oss å gjette på hvor du har funnet disse opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.