Finn Karlsen Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Hei Det ser ut som om kilde 2713 Døpte Domkirken bare inneholder de 19 siste postene, eller er det noe jeg overser? Finn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anette S. Clausen Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Det kan se ut til at ikke alt av data fra vår interne testserver er kommet over på den eksterne. Jeg finner over 400 dåpsposter for 1891 i Domkirken i Trondheim på den interne testserveren. Vi skal få tatt en oppdatering av beta-serveren så snart som mulig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn Karlsen Posted February 27, 2012 Author Share Posted February 27, 2012 Hei Fint, tallet ditt høres mere sansynlig ut, ja. Kan du gi meg beskjed når beta-serveren er oppdatert? Mvh Finn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anette S. Clausen Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Nå er beta-serveren oppdatert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts